Soru ve Yanıtlar

E-postaların kopyaları, bir çalışanın onları posta kutusundan silmesi halinde arşivde kalır mı?

Evet.

Hesapları engellenmiş çalışanların e-postaları arşivde bulunur mu?

Evet.

Hesapları silinen çalışanların e-postaları arşivde saklanıyor mu?

Yok.

E-posta istemcilerini kullanan çalışanların e-postaları arşivlenir mi?

Evet. Bunun tek istisnası, SMTP aracılığıyla gönderilen ve IMAP aracılığıyla senkronize edilmeyen bir e-postanın arşivlenmeyecek olmasıdır.

İstediğim e-postaları neden arşivde bulamıyorum?

En olası nedenler şunlardır:

  • Arama koşullarınızı çok katı ayarlamışsınızdır.

  • İçeri aktarılan posta kutularında arıyorsanız. Arşive, yalnızca kurumun alan adında oluşturulan posta kutularından gelen e-postalar düşer.

  • Posta kutusu sahibinin, arşivi etkinleştirmeden önce sildiği e-postaları bulmaya çalışıyorsunuzdur.

  • İşten ayrılan bir çalışanın e-postalarını bulmaya çalışıyorsunuzdur.

Destek Ekibi'ne yaz

Şirketin internetteki adı. Örneğin, Yandex’te bu yandex.ru ’dur. Alan adında, login@example.com şeklinde çalışanlara ait e-posta adresleri oluşturabilirsiniz. Alan adları nasıl oluşturulur?

Bir e-posta sunucusundan mesaj almak için iki yönlü bir protokol. Mesajlar ve klasörler sunucuda saklanır ve e-posta istemcisiyle senkronize edilir. Bu, e-postanıza farklı cihazlarda ulaşmanızı sağlar. Yandex Mail ile çalışmak için IMAP protokolü tavsiye edilmektedir.

Bir e-posta sunucusuna gidecek mesajları göndermek için bir protokol. IMAP veya POP3 gibi diğer protokolleri kullanarak e-posta sunucusundan e-postalar alma.