Soru ve Yanıtlar
E-postaların kopyaları, bir çalışanın onları posta kutusundan silmesi halinde arşivde kalır mı?
- Evet.
Hesapları engellenmiş çalışanların e-postaları arşivde bulunur mu?
- Evet.
Hesapları silinen çalışanların e-postaları arşivde saklanıyor mu?
- Yok.
E-posta istemcilerini kullanan çalışanların e-postaları arşivlenir mi?
- Evet. Bunun tek istisnası, SMTP aracılığıyla gönderilen ve IMAP aracılığıyla senkronize edilmeyen bir e-postanın arşivlenmeyecek olmasıdır.
İstediğim e-postaları neden arşivde bulamıyorum?
-
En olası nedenler şunlardır:
-
Arama koşullarınızı çok katı ayarlamışsınızdır.
-
İçeri aktarılan posta kutularında arıyorsanız. Arşive, yalnızca kurumun alan adında oluşturulan posta kutularından gelen e-postalar düşer.
-
Posta kutusu sahibinin, arşivi etkinleştirmeden önce sildiği e-postaları bulmaya çalışıyorsunuzdur.
-
İşten ayrılan bir çalışanın e-postalarını bulmaya çalışıyorsunuzdur.
-
Şirketin internetteki adı. Örneğin, Yandex’te bu yandex.ru
’dur. Alan adında, login@example.com
şeklinde çalışanlara ait e-posta adresleri oluşturabilirsiniz. Alan adları nasıl oluşturulur?
Bir e-posta sunucusundan mesaj almak için iki yönlü bir protokol. Mesajlar ve klasörler sunucuda saklanır ve e-posta istemcisiyle senkronize edilir. Bu, e-postanıza farklı cihazlarda ulaşmanızı sağlar. Yandex Mail ile çalışmak için IMAP protokolü tavsiye edilmektedir.
Bir e-posta sunucusuna gidecek mesajları göndermek için bir protokol. IMAP veya POP3 gibi diğer protokolleri kullanarak e-posta sunucusundan e-postalar alma.