Denetim kayıtları
Bu seçenek Gelişmiş ve Optimal tarifelerde mevcuttur.
Denetim kayıtları, organizasyonunuzdaki önemli işlemleri ve çalışanların faaliyetlerini takip etmenizi sağlar. Bu, işlemler bakımından ve güvenlik ihlalleri durumunda faydalı olabilir.
Denetim kayıtları ile yöneticiler ve denetim kaydı yöneticileri aşağıdakileri görebilir:
- Servislerdeki işlemler
-
- Çalışanların hesaba nasıl giriş yaptığı. Örneğin, bir çalışanın ne zaman ve hangi cihazdan bağlantı yaptığı görülebilir.
- Organizasyondaki çalışanların Mail ve Disk’teki e-postalar ve dosyalarla ne yaptığı. Örneğin, bir e-postayı veya dosyayı kimin aktardığını öğrenebilirsiniz.
- Organizasyonun hesabındaki işlemler
-
- Diğer yöneticilerin arşiv e-postalarında ne aradıkları ve e-postalar için kuralları nasıl belirledikleri.
Nasıl bağlanır
- Kurumlar için Yandex 360 açın.
- Soldaki menüden Denetim Kayıtları öğesini seçin.
- Etkinleştir butonuna tıklayın ve etkinleştirmeyi onaylayın.
Kullanıcı bildirimi
3.7 teklifler maddesine göre, erişim etkinleştirildikten sonra yönetici tüm kullanıcıları bilgilendirmek ve gerekirse yazılı onay almak zorundadır (daha önce yapılmamışsa).
Günlükler nasıl görüntülenir
Adım 1. Hangi kayıtları bulmanız gerektiğini belirleyin
-
Kurumlar için Yandex 360 açın.
-
Soldaki menüden Denetim kayıtları → Servislerdeki kayıtlar öğesini seçin.
-
Servis’e tıklayın ve aşağıdakileri seçin:
- Mail – Çalışanların e-postalar ile yaptıkları işlemler.
- Disk – Çalışanların dosyalar ile yaptıkları işlemler.
- Tamamı (hesap işlemleri) – Çalışanların hesaplarda oturum açma işlemleri.
-
Kurumlar için Yandex 360 açın.
-
Soldaki menüden Denetim kayıtları → Yönetim kayıtları öğesini seçin.
-
Bölüm’e tıklayın ve aşağıdakileri seçin:
- E-postalar için kurallar – E-postalar için olan kurallardaki değişikliklerin kayıtları.
- E-posta arşivi – E-posta arşivindeki işlemlerin aranması.
Adım 2. Filtreleri kullanarak sorgunuzu daraltın
Filtreleme, kayıtları belirlenen parametrelere göre bulmanızı sağlar: örneğin, belirli bir dönem için belirli bir işlem.
Bir filtre eklemek için üzerine tıklayın ve gerekli parametreleri seçin:
- Çalışan veya Yönetici – Bir veya daha fazla çalışan belirleyin ve Kaydet öğesine tıklayın.
- Tarih – Bir dönem seçin veya döneminizi kendiniz belirleyin.
- İşlemler – Bir veya daha fazla işlem belirleyin ve Kaydet öğesine tıklayın. Bir işlem seçerseniz, ek filtreleme seçenekleri görünebilir – en fazla üç işlem seçebilirsiniz.
Bir filtreyi kaldırmak için sağındaki simgeye tıklayın. Seçilen filtrelemeyi iptal etmek ve önceki adıma dönmek için Filtreleri kaldır öğesine tıklayın.
Adım 3. Kayıtları toplayın ve gözden geçirin
- Kayıtları bul’a tıklayın.
- Hakkında daha fazla bilgi edinmek için listedeki bir işleme tıklayın: Bilgiler açılan bir pencerede görüntülenecektir.
E-posta arşivinde “Arama” işlemiyle ilgili tüm bilgileri görmek istiyorsanız, Yandex ID’nize atadığınız telefon numarasını onaylayın. Ya da henüz yapmadıysanız numarayı atayın. Numarayı nasıl atayacağınızı Yandex ID Yardım bölümünden öğrenebilirsiniz.
İşlemin tarih ve saati
Kayıtlar, onları talep eden kullanıcının saat diliminde görüntülenir.
Sayfa yenilendiğinde arama sonucu kaydedilecek mi?
Sayfa yenilendiğinde arama sonucu ve seçilen filtreler kaldırılır.
Organizasyon hesabının başka bir bölümüne giderseniz – arama sonucu sıfırlanır, ancak seçilen filtreler kaydedilir. Kayıt aramasını aynı parametrelerle tekrarlayabilirsiniz.
Yandex 360 for Business’ta organizasyon ayarlarını yönetme yetkisine sahip bir çalışan. Yönetici hakları nasıl verilir?
Yandex 360 for Business’ta ayrı bir ayar grubunu yönetme haklarına sahip bir çalışan. Örneğin, Ödemeler ve Ücretler Yöneticisinin “Ödemeler ve Ücretler” bölümüne erişimi vardır, E-posta Kuralları Yöneticisinin ise “E-posta Kuralları” bölümüne erişimi vardır. Yöneticinin hangi rolleri vardır ve çalışanlar bu rollere nasıl atanırlar?