Yandex 360 for Business destek ekibi nasıl çalışır?
Yandex 360 for Business hakkında bir sorunuz varsa ve cevabı Yardım’da bulamadıysanız, destek ekibine yazın. Uzmanlar size tavsiyelerde bulunacak ve yaşadığınız zorlukları aşmanıza yardımcı olacaktır.
Destek ekibiyle nasıl iletişime geçilir?
-
Geri bildirim formu aracılığıyla
-
support-team@360.yandex.ru e-posta adresiyle
-
Organizasyon yöneticisinin hesabında bulunan sohbet aracılığıyla
Desteğin yardımcı olacağı konular
Aşağıdakiler hakkında bilgi edinebilirsiniz:
-
Yandex 360 for Business hizmetlerinin sunduğu imkanlar;
-
Mevcut tarifeler;
-
İlişkilendirme ve kurulum;
-
Diğer platformlardan Yandex 360 for Business’a geçiş;
-
Ödeme, evrak işleri ve ayrıntıların tamamlanması;
-
Organizasyonun yönetimi;
-
Teknik sorunları çözme.
Yandex 360 for Business hizmetlerini geliştirmek için fikir ve önerileriniz varsa, bunları başvurunuzda bize bildirin.
Not
Yandex 360 for Business destek ekibi, üçüncü taraf yazılımların kurulumu ve hata ayıklaması ile ilgili sorularınızda size yardımcı olamayacaktır – bu durumda ilgili yazılımın üreticisi ile iletişime geçmeniz daha iyi olacaktır.
Ne kadar hızlı cevap alırsınız?
Yandex 360 for Business destek ekibi 7/24 çalışır. Başvuru numaranız mesajınızda belirttiğiniz elektronik posta adresine gönderilecektir.
Destek ekibinden ilk yanıt genellikle 3 saat içinde gelir. Sorunun çözülmesi için gereken zaman, sorunun konusuna ve karmaşıklığına bağlıdır.