Browser (Klasik arayüz)

Teknik destek

Tarayıcıyla çalışırken bir sorunla karşılaştıysanız ve Yardım bölümünde çözümünü bulamadıysanız Yandex hizmet desteği size yardımcı olacaktır.

Destek Servisi'ne mesaj göndermek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Şu butonlara
    [no-highlight[

    Tarayıcı penceresinin sağ üst köşesinde

    ]no-highlight]
    basın: DiğerSorun bildir. Yeni Bize ulaşın sekmesi açılacaktır.
  2. Sorun açıklaması alanını doldurmaya başlayın. Açıklamayı yazmanızla birlikte en sıkça rastlanan sorunların çözüm önerileri alanın altında ipuçları olarak görüntülenmeye başlar.
  3. İpuçların hiç biri içinde bulunduğunuz duruma uygun değilse karşılaştığınız sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
    Gerekli bilgiler
    • Tarayıcı hata vermeden önce yaptığınız işlemlerin adım adım açıklanması,
    • Görüntülenen hata mesajının metni,
    • Bilgisayar türü (PC, dizüstü, tablet), işlemci gücü, RAM boyutu,
    • Sorunun oluştuğu sayfa bağlantısı,
    • Geri bildirim için e-posta adresi,
    • Hata mesajının ekran görüntüsü.

      Not. Bize ulaşın sayfasına, geçtiğiniz sayfanın ekran görüntüsü mesaja varsayılan olarak eklenir. İhtiyaç duyduğunuzda başka bir dosya ekleyebilir veya herhangi bir ekran görüntüsü eklemeyebilirsiniz.

  4. Gönder butonuna tıklayın.

Gönderdiğiniz hata raporunuza bilgisayarınızdaki işletim sisteminiz ve Yandex.Browser'la ilgili bilgiler eklenecektir.

Yandex teknik desteği
teknik desteğe bildir
tarayıcı sil
hata raporları