Browser (Klasik arayüz)

Eşitleme hatası (şifre yanlış)

Eşitleme sırasında, şifrenizi değiştirmediğiniz halde "Şifrenizi değiştirdiniz fakat kişisel bilgileriniz hala eski şifreyle şifreli" şeklindeki hata bildirimi görüntüleniyorsa lütfen aşağıdaki adımları gerçekleştirin:

  1. Tarayıcınızın tüm ilgili favorileri, eklentileri ve uzantıları içerdiğinden ve ayarların doğru yapıldığından emin olun.
  2. Eşitleme sunucusundan önceki eşitlemelere ait şifreli eski verilerinizi silin:
    1. Ayarlar butonuna tıklayın.
    2. Eşitleme bölümünde Parametreleri göster butonuna tıklayın.
    3. Eşitleme bloğu seçeneklerinin altındaki sil bağlantısına tıklayın. Tüm verileriniz eşitleme sunucusundan silinecek fakat tarayıcıda kayıtlı kalacaktır.
  3. Eşitlemeyi açın. Verileriniz artık tarayıcıdan sunucudaki hesabınıza aktarılacaktır.
eşitleme verileri temizlemek
kişisel bilgilerin sunucudan silinmesi
kişisel bilgilerin tarayıcıdan sunucuya aktarımı