Browser beta

“Profilinizde ciddi bir sorun oluştu” hatası

Tarayıcınız bir profil hatası yüzünden çalıştırılamadığı durumlarda otomatik olarak "temiz" profili yeniden yükleme modunda çalıştırılır. Bu durumda şu mesajı görürsünüz:

Eski profil verilerinizi yeniden yüklemek için:

En az bir kere eşitleme yaptıysanız
  1. Kullanıcı ekle simgesine tıklayın.
  2. Yeni profilinizin ismini girin ve Ekle butonuna basın.
  3. Kullanıcı girişi yap simgesine tıklayın.
  4. Yandex'teki kullanıcı adınızı ve şifrenizi girin.

Yaptığınız bu adımların sonucunda verileriniz Yandex sunucusundan yeni profilinize yüklenecektir.

Hiç eşitleme yapmadıysanız
  1. Kullanıcı ekle simgesine tıklayın.
  2. Yeni profilinizin ismini girin ve Ekle butonuna basın.
  3. Yerel bilgisayarınızda eski profilinizin klasörünü açın: %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Default.
  4. Default klasöründeki Cookies, History, Login Data, Web Data dosyalarını yeni profiliniz klasörüne ekleyin: %AppData%\Local\Yandex\YandexBrowser\User Data\Yeni profilinizin adı. Eski profilinizin diğer dosyalarını da aynı şekilde aktarabilisiniz ancak bu dosyaların biri hatalı olursa tarayıcınız yine çalıştırılamayabilir.

Eski profilinizden yenisine verilerinizi aktaramadıysanız lütfen durumu geri bildirim formu aracılığıyla teknik destek ekibimize bildirin.

Eşitleme hakkında ayrıntılı bilgi için Tarayıcı eşitleme bölümüne geçin.