Yandex Webmaster hizmeti hakkında soru

Sorunuzun doğru uzmana daha hızlı ulaşması için konuyu netleştirin:

Site teşhisi

Web Yöneticisinde görünen sorun kategorisini seçin:

Ölümcül sorunlar
DNS hatası nedeniyle sunucuya bağlanılamadı

Eğer takip ettiyseniz önerilere ve siteye robot tarafından erişilebilir, ancak hata Web Yöneticisinde görüntülenmeye devam ediyor, formu doldurun:

Site, robots dosyasında dizine eklenmek üzere kapalıdır.txt

Eğer takip ettiyseniz önerilere, ancak hata Web Yöneticisinde görüntülenmeye devam ediyor, formu doldurun:

Kritik sorunlar
SSL sertifikasının yanlış yapılandırılması

Eğer takip ettiyseniz önerilere, ancak hata Web Yöneticisinde görüntülenmeye devam ediyor, formu doldurun:

GET parametrelerine sahip çift sayfalar bulundu

Yakın zamanda yönergeler eklediyseniz Clean-param, baypas için çekimleri yasakladı robots.txt veya bir öznitelik yayınladılar rel="canonical", bu değişikliklerin dikkate alınması birkaç gün sürebilir. Teşhiste Web Yöneticisi ve bildirim görüntülenmeyi durdurdu.

Bir süre sonra hata Web Yöneticisinde görüntülenmeye devam ederse, formu doldurun:

Diğer kritik sorun ise
Olası sorunlar
Robotlar dosyası bulunamadı.txt

Şuna bakın Öneriler. Dosya robot tarafından erişilebiliyorsa ve Web Yöneticisine yükleniyorsa ancak sorun görüntülenmeye devam ediyorsa formu doldurun:

Robot tarafından kullanılan site Haritası yok

Yukarıdaki önerilere bakın. Dosya 2 haftadan daha uzun bir süre önce eklenmişse ancak mesaj kaybolmuyorsa formu doldurun:

Site haritalarında hatalar bulundu

Yukarıdaki önerilere bakın. Dosyada hata yoksa ancak mesaj görüntülenmeye devam ediyorsa formu doldurun:

Favicon dosyası robot için kullanılamıyor

Yukarıdaki önerilere bakın. Sunucunun yanıtı 200 OK ile eşleşiyorsa ve parametrenin değeri type dosya formatıyla eşleşiyor ancak mesaj görüntülenmeye devam ediyor, formu doldurun:

Olası sorunlarla ilgili başka bir soru
Öneriler
Sitenin bölgesel bağlantısı belirtilmedi

Bölgeselliğin atanmasıyla ilgili ayrıntılar için bkz. Bölgesellik.

Site Yandex Business'a kayıtlı değil

Yandex Business'ta bilgi düzenleme hakkında soru sormak.

Şuna bakın Öneriler. Önerilere uyduysanız ancak mesaj görüntülenmeye devam ederse formu doldurun:

Favicon dosyası bulunamadı

Yandex robotu favicon'u yüklediğinde mesaj kaybolacak ve arama sonuçlarında görünmeye başlayacaktır.

Bu durumda, robotun sitenizi ziyaret edip etmediğini kontrol edin ve favori simgenizi düzenleyin. Ayrıntılı olarak bkz. Favicon.

Site mobil cihazlar için optimize edilmemiştir

Yukarıdaki önerilere bakın. Sitenizi mobil cihazlar için optimize etme konusunda hala sorularınız varsa, lütfen formu doldurun:

"Teşhis" aracının çalışmasında bir hata bildirin

Lütfen tespit edilen hatayı aşağıdaki formda açıklayın. Onu yeniden üretmemize yardımcı olacak bilgiler bizim için faydalı olacaktır. Örneğin, bir hataya yol açan eylemlerin açıklaması ve ekran görüntüsü.

Arama sorguları

Arama sorguları için istatistiklerin nasıl yapılandırılacağı ve görüntüleneceği için bkz.:

Arama sorgusu istatistikleri — Arama sorguları ve sorgu grupları için istatistikler.

Arama sorgu gruplarını yönetme — Arama sorgusu gruplarına göre istatistikler, kendi sorgularınızı yükleyin.

Sitenizin arama trafiğini ve benzer sitelerin karşılaştırılması — Web sitenizin metriklerinin diğer sitelerle karşılaştırılması.

Önerilen arama sorguları — Web Yöneticisi tarafından seçilen ve siteye ek trafik getirebilecek arama sorguları.

Aramadaki sayfa istatistikleri — Site sayfalarının gösterimlere, arama sonuçlarındaki tıklamalara ve diğer metriklere göre derecelendirilmesi.

Web Yöneticisindeki "Dizine ekleme" bölümü

Yandex robotunun web sitenizin sayfalarını ne sıklıkta ziyaret ettiği hakkında bkz. Tarama istatistikleri.

Aramaya katılan sayfaların istatistikleriyle nasıl çalışılacağı hakkında için bkz. Aramadaki sayfalar.

Site yapısının Web Yöneticisinde görüntülenmesinin özellikleri ve site bölümlerinin nasıl ekleneceği hakkında bilgilere bakın Site yapısı.

Bununla ilgili bilgilere bakın, sayfaların durumu nasıl kontrol edilir.

Önemli sayfaların izlenmesinin nasıl çalıştığı hakkında için bkz. Önemli sayfaların izlenmesi.

Dönüşüm için siteye sayfaların nasıl gönderileceği hakkında ayrıntılar için bkz. Bir web sitesi nasıl yeniden dizine eklenir.

Site tarama hızını yönetme hakkında daha fazla bilgi için bkz. Site tarama hızı.

Web Yöneticisinde Site Haritası dosyasıyla nasıl çalışılacağı hakkında bkz. Site Haritası Dosyaları.

Ürün ve tekliflerle ilgili veri kaynakları

Not

Aramadaki artırılmış görünüm beta test modundadır.

Web Yöneticisinde YML beslemesini indirme veya doğrulama hakkında herhangi bir sorunuz varsa, formu doldurun.

Site Kalite Endeksi (X)

X hakkında daha fazla bilgiyi bölümlerde okuyun:

Site Kalite Endeksi nedir (X)

Site kalite endeksini nasıl öğrenebilirim

Siteye X simgesi nasıl eklenir

Neden azaldı X

Değeri X çeşitli faktörler dikkate alınarak düzenli olarak yeniden hesaplanır. Yeniden hesaplamalar arasındaki süre boyunca siteyle ilişkili faktörler değişebilir. Bu nedenle siteyi geliştirmenizi, kullanıcılar için faydalı içeriklerle doldurmanızı vb. Zamanla X artabilir.

Şuna bakın site geliştirme önerileri.

İşaretler

Arama sonuçlarında sitelere verilen işaretler hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bölümleri okuyun:

Hangi siteler işaret alıyor

Sitenin tüm işaretlerine nasıl bakılır

Yorumlar

Şuna bakın Site veya kuruluşla ilgili incelemeler hakkında bilgi Web Yöneticisinde görüntülenen

Bölgesellik

Şuna bakın Site için bölge seçimine ilişkin öneriler ve ayrıca sıkça sorulan sorular bölgesellik hakkında.

Hızlı bağlantılar
Mallar ve fiyatlar

Ortaklık programı ile ilgili ayrıntılar ve sık sorulan soruların yanıtları için bkz. Mallar ve fiyatlar.

Sorunuzun doğru uzmana daha hızlı ulaşması için konuyu netleştirin:

Telefon numarasını girmek mümkün değil

Telefon numaraları aşağıdaki biçimlerde belirtilmelidir:

  • Türkçe numaraları: +7 (xxx) xxx-xx-xx;
  • Ukraynaca odalar: +380 (xx) xxx-xx-xx;
  • Belarus numaraları: +375 (xx) xxx-xx-xx.
Mağaza programa katılıyor, ancak snippet'te fiyat ve teslimat hakkında bilgi yok

Kontrol edin İşbirliği şartlarıyla ve teknik gereklilikler aktarılan verilere. Ayrıca emin olun:

  • mağazanın programa dahil edilmesinin üzerinden 10 günden fazla zaman geçti;
  • YML dosyası indirilebilir ve başarıyla geçer doğrulama;
  • dosyadan ürün tekliflerine yapılan bağlantılar sizi daha yüksek seviyeli bir etki alanına veya başka bir etki alanına götürmez;
  • aramaya katılan sayfaların adresleri ile dosyadaki adresler aynıdır;
  • dosyadaki sayfa adresleri doğru yapıya sahiptir ve içermezler desteklenmeyen etiketler ve parametreler.
Dahili bağlantılar
Dış bağlantılar
Ulusal Sertifika Yetkilisinden sertifikanın doğrulanması

Sertifika istemediyseniz, ancak Web Yöneticisinde bununla ilgili bilgiler varsa, aşağıdaki form aracılığıyla destek ekibiyle iletişime geçin — uzmanlar durumu anlamanıza yardımcı olacaktır.

Araçlar

Çalışmasında hata bulduğunuz aracı belirtin, durumu mümkün olduğunca ayrıntılı olarak açıklayın ve gerekirse durumu gösteren bir ekran görüntüsü ekleyin.




Ayrıca hizmete yükseltebilirsiniz