Başlık nasıl doğru yazılır

Eleman title Sayfanın içeriği ve arama sorgusuyla alaka düzeyi hakkında fikir verir. Başlık olarak kullanılabilir pasajda sayfalar. Ayrıca, sayfanın içeriğine göre bir snippet başlığı oluşturulabilir. Bu nedenle kullanıcılar, arama sorgusuna bağlı olarak farklı başlıklar görebilir.

İçindeki bilgiler title esas olarak kullanıcının belirli bir siteye gitme kararını etkiler. Bu nedenle site sayfalarında başlık oluşturmaya dikkatlice yaklaşmalısınız.

Başlığın uzunluğu, kullanıcının kullandığı cihazın ekran genişliğiyle sınırlıdır.

Genellikle title elemanın içine yerleştirilir head:

<head>
  <meta name="example" content="..."/>
  <title>Alice Harikalar Diyarında</title>
</head>

Hazırlanırken title yönergeleri izleyin:

  • Başlığın bilgilendirici olduğundan emin olun. Genel açıklamalar kullanmayın. Örneğin, ana sayfa için "Ana Sayfa" veya Kişiler sayfası için "Kişiler".

  • Yapmamaya çalışın title Arama sonuçlarında kısaltılabildikleri için çok uzun.

  • Başlığın çok sayıda anahtar kelime içermediğinden emin olun. Bilgilendirici olarak önemli birkaç cümle için kullanın, bunları birkaç kez tekrarlamayın — tekrarlar yararlı bilgiler taşımaz. Ayrıca, arama böyle bir başlığı spam olarak değerlendirebilir.

  • En azından şablon olanları kullanmaya çalışın title. Örneğin, "Katalog" başlıklı bir çevrimiçi mağazanın katalog sayfaları, ziyaretçinin sayfaların nasıl farklı olduğunu anlamasına izin vermeyecektir. Ayrıca, başlıkları tek tek ifadelerde değişikliklerle kullanmayın: "<Ürün Adı>" — açıklama, fiyatlar, özellikler, fotoğraflar, incelemeler. Böyle bir başlık çok az bilgi vericidir.

    Başlık, yalnızca içeriği belirli bir sayfada bulunan değerlerin yerine geçilerek daha bilgilendirici hale getirilebilir. Örneğin, "incelemeler", "fotoğraflar" değerleri sayfadaki mevcut içerikle değiştirilir. Bu nedenle, başlık yalnızca en değerli bilgileri içerecektir. Bilgilerin geri kalanı kullanılarak eklenebilir meta etiket description. Kullanıcının isteğiyle alakalı olması durumunda, başlıkla birlikte snippet'te bulunma olasılığı daha yüksektir.

  • Markanızı ekleyin title. Bu, kullanıcıların resmi web sitesine gittiklerini hemen anlamalarını sağlayacaktır. Markayı başlığın sonunda veya başında, metnin geri kalanından iki nokta üst üste, kısa çizgi veya dikey çubukla ayırarak kullanmak en iyisidir. Ek olarak, snippet eklenebilir site adresi ve favori simgesiyle.

Sitenizdeki başlıklarla ilgili her şeyin yolunda olup olmadığını sayfadaki Web Yöneticisinden görebilirsiniz Başlıklar ve Açıklamalar.

Sayfalarda yoksa title sayfasındaki Web Yöneticisinde Teşhis görünecek Bu konuda bildirim. Ayrıca, Web yöneticisi sitede bulunup bulunmadığını size bildirecektir çok sayıda yinelenen başlık.




Ayrıca hizmete yükseltebilirsiniz