Toloka

Kayıtla ilgili sorun yaşıyorum

Telefon numaram kullanılıyor uyarısı alıyorum

Yandex.Toloka servisinin kullanıcı sözleşmesine göre bir kullanıcının sadece bir kaydı (bir hesabı) olabilir. Aldığınız uyarıya göre belirttiğiniz telefon numarası bir hesaba bağlıdır. Büyük ihtimalle daha önce kaydolmuşsunuz ve servise erişiminizin sağlanması için hesabınıza girmeniz gerekmektedir.

Aynı IP ile bir kaç kullanıcı çalışabilir mi

Kullanıcı sözleşmesine göre kullanıcının Toloka'da sadece bir kaydı (bir hesabı) olabilir. Toloka'da farklı hesapları olan kullanıcılar görevlerini aynı bilgisayardan (aynı IP adresinden) yerine getirebilirler.

Toloka'da ikinci kayıt

Görünüşe göre daha önce kaydolup sonra hesabınızı silmişsiniz. Kaydın (hesabın) silinmesi sırasında sisteme daha sonra tekrar kayıt yapamayacağınızı kabul etmiştiniz. Ne yazık ki Toloka sisteminde ikinci kayıt mümkün değil, bu da servis kullanım şartlarında belirtilmiştir.