Sorun çözme ve kullanıcı desteği

Karşılaştığınız sorunu seçin:

Kayıt veya giriş sorunu
“Telefon numarası başka bir hesaba bağlı”

Telefon numaranız, platformu kullandığınız sürece yalnızca tek bir Toloka hesabına bağlı olabilir. Dolayısıyla muhtemelen daha önce başka bir kullanıcı adıyla sisteme kaydolmuş olabilirsiniz.

Kullanıcı Sözleşmesi'ne göre kullanıcı Toloka'da tek bir hesaba (profile) sahip olabilir. Yeniden kayıt yapılamaz.

Kayıt olduğunuz kullanıcı adınızı hatırlamaya çalışın ve giriş için onu kullanın. Kullanıcı adınızı hatırlayamıyorsanız, Erişim yenileme sayfasına geçin.

Toloka’ya giriş hakkında daha fazla bilgi.

Kullanıcı adımı veya şifremi hatırlamıyorum

Kullanıcı adınızı veya şifrenizi hatırlamıyorsanız Erişim yenileme sayfasına gidin.

Toloka’ya giriş hakkında daha fazla bilgi.

Toloka'ya tekrar kaydolma
Kullanıcı Sözleşmesi'ne göre:
  • yalnızca tek bir hesabınız olabilir,
  • silinen kullanıcı hesabı geri yüklenemez,
  • Toloka'ya yeniden kaydolunamaz.
Başka bir soru

Formu doldurun:

Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Hesabınız engellendi

Hesap, çok sayıda standart dışı yanıt veya yanlış Captcha girişi gibi şüpheli davranışlardan dolayı engellendi.

Engellendikten sonra iki mesaj alırsınız:
  1. Otomatik engellenme bildirimi.
  2. Engellenme nedeni ve engel kaldırma hakkında mesaj.

Engel kaldırma mümkünse, mesajdaki adımları izleyin.

Para çekme sorunu
“Cüzdan zaten kullanılıyor”

Cüzdan geçmişte ya da şimdi başka bir kullanıcının hesabına bağlı ise hesabınıza bağlayamazsınız.

“Profilinizdeki veriler yanlış”

Profilinize girin ve belirttiğiniz soyadı ve adınızın pasaport verilerinize uygunluğunu kontrol edin.

“Telefon numarası başka bir hesaba bağlı”

Yandex ID'ye gidin ve başka bir telefon numarası bağlayın.

Toloka’da hesap kaldırılmışsa bile farklı hesaplar için aynı telefon numarası kullanılamaz. Kullanıcı Sözleşmesi'ne göre Toloka’ya platformun tüm kullanım süresi boyunca sadece bir kez kayıt olabilirsiniz.

Para çekme nasıl iptal edilebilir?
Para artık çekilmiştir

Başvurunuz başarılı bir şekilde işlenmiş ve paranız ödeme sistemindeki hesabınıza transfer edilmişse başvurunuzu iptal ederek paranızı Toloka hesabınıza iade edemezsiniz.

Başvurunuz işleniyor
Formu doldurun, bunun için:
  • ödeme sistemi;
  • başvuru tarihi;
  • tutarı belirtin.
Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Başka bir soru

Formu doldurun:

Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Görevler hakkında soru
Görev nasıl seçilir?

Görevler listesinde, şu an sizin için uygun görevleri görüyorsunuz. Her biri için kısa bir açıklama, talimatlar ve ücret belirtilir. Bir görev seçin ve çalışmaya başlayın.

Belli tarzda görevler yapmak istiyorum ancak bu tarz görevler listede artık yok

Bu görevler yokken diğerlerini seçebilirsiniz. İstediğiniz görevler tekrar gelebilir.

Görevleri ana dilim olmayan bir dilde gerçekleştirebilir miyim?

Eğer bu dile yeterli düzeyde hakimseniz evet.

Yapmak istemediğim bir görevi aldığım zaman ne yapmalıyım?

Listedeki bir görevi yapmak istemiyorsanız ona başlamayın. Bir görev yapmaya başladıysanız ancak açılmış sayfayı işleyemiyorsanız veya işlemek istemiyorsanız, bir sonraki sayfaya geçin (Atla butonu). Sadece tam olarak tamamlanmış olan görevler için ödeme yapılır.

Bu görevi artık yapmak istemiyorsanız, Çıkış butonuna tıklayın.

Ara vermek istediğimde görevleri ne şekilde tamamlamalıyım?

Çıkış butonuna tıklayın.

Sayfadaki tüm sorulara cevap verdiyseniz Gönder butonuna tıklayın. Yeni bir sayfa yüklendiğinde Çıkış butonuna tıklayın.

Listede hiçbir görev yok
Aşağıdakilerden emin olun:
  • Görev listesinde en az bir müşterinin ve en az bir görev kategorisinin seçilmiş olduğundan,
  • profilde Rusça belirtildi;
  • Telefon numaranız Yandex ID'ye bağlanmış olmalıdır;
  • İnternete İsviçre’de bulunan bir sunucudan bağlanmadığınızdan (bu durum, anonimleştirici, anonimleştirici, VPN veya proxy sunucusu kullandığınızda ortaya çıkabilir).
Not. 18+ görevlerini yapmaya hazırsanız, “Yetişkinlere yönelik” görevleri yapabilirim seçeneğinin profilinizde açık olduğundan emin olun.
Sorun çözülmediyse aşağıdaki bilgileri ekleyerek Destek Ekibi'ne başvurun:
Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Mikrofon ve kameraya erişim

Bazı görevleri tamamlamak için cihazınızın mikrofonuna ve kamerasına erişimi ayarlamanız gerekir. Tarayıcınızın ayarlarından erişime izin verebilirsiniz. Bunun nasıl yapıldığını görmek için tarayıcınızın kullanım talimatlarına bakın.

Cihazınızın işletim sistemi ayarlarında kamera ve mikrofon erişimine izin verildiğinden emin olun:
Windows 10

Kameraya erişim:

  1. Gizlilik'e tıklayın.
  2. Soldaki menüde Kamera'yı seçin.
  3. Ayarlarda Uygulamaların kameraya erişmesine izin ver seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.
  4. Kameraya erişebilen uygulamalar listesinde Camera öğesinin etkin olduğundan emin olun.

Mikrofona erişim:

  1. Gizlilik'e tıklayın.
  2. Soldaki menüde Mikrofon'u seçin.
  3. Ayarlarda Uygulamaların mikrofona erişmesine izin ver seçeneğinin etkin olduğundan emin olun.
  4. Mikrofona erişebilen uygulamalar listesinde Voice Recorder öğesinin etkin olduğundan emin olun.
Güvenlik resmi girme sorunları
Güvenlik resmini giremiyorum

Güvenlik resminde gördüğünüz tüm harfleri, noktalama işaretlerini ve diğer karakterleri eksiksiz girin. Küçük ile büyük harf ayırımını yapın.

Görsellerin ikisinden de metni girin. Görsellerdeki sözcükler arasına birer adet boşluk bırakın.

Giremediğiniz karakterler varsa güvenlik resmini yeniden yükleyin. Lütfen bunu sık sık yapmayın: Sistem sizi robot olarak algılayıp engelleyebilir.

Güvenlik resmi girildikten sonra onu doğru girip girmediğinize dair bildirim gösterilir. Güvenlik resmi girildikten sonra yeni bir güvenlik resminin görüntülenmesi karakterleri yanlış girdiniz anlamına gelir. Lütfen, güvenlik resmini girerken daha dikkatli olun.

Güvenlik resmindeki karakterler çok ufak görünüyorsa tarayıcıda sayfa ölçeğini büyütün. Bunu yapmak için Ctrl (OS X için Cmd) tuşuna basılı tutup + veya - tuşlarıyla istediğiniz ölçeği ayarlayın.

Erişimim engellendi

Engelinizin kaldırılması için aldığınız yönetici iletisindeki bağlantıya tıklayarak açılan geri bildirim formunu doldurun. Başvurunuz teknik destek ekibi tarafından mutlaka incelenecektir.

Güvenlik resmini girerken lütfen dikkatli olun. Sistem, sık sık yapılan hatalar veya güvenlik resmini sıkça tekrar tekrar yüklemeniz nedeniyle sizi engelleyebilir. Engellemeler tekrarlanırsa görevlere erişimi kaybedebilirsiniz.

Güvenlik resmi çok sık görüntüleniyor

Güvenlik resmi gösterim sıklığı Müşteri tarafından görev ayarlarında belirlenir. Bu durumu müşteriye bildirin.

Güvenlik resmi, görevi yapan kullanıcının deneyimi ve tamamladığı görev sayısı ne olursa olsun tüm kullanıcılara gösterilir.

Güvenlik resmi neden İngilizce?
Toloka görevleri farklı ülkelerden gelen kullanıcılar tarafından yapıldığı için güvenlik resmindeki sözcükler farklı dillerden olur. Kullanıcıların hepsi "klasik" Latin harflerini girebileceği için resimlerdeki kelimelerin çoğunluğu İngilizce olup, zaman zaman Türkçe ve hatta Rusça kelimelere rastlarsınız.
Belirli bir görevle ilgili soru

Görevi yayınlanan müşteriye mesaj yazın.

Müşteri hataları

İstenmeyen e-posta gönderimi, iletişim bilgilerinizi ele geçirme çabaları, program yükleme önerileri ile karşılaştıysanız Destek Ekibi'ne yazın:

Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Görevler yüklenemiyor

Aşağıdakileri deneyin:

  • Tarayıcının önbelleğinitemizleyin;
  • tarayıcıdaki antivirüsleri, özellikle reklam engelleyicileri ve benzeri eklentileri devre dışı bırakın;
  • tarayıcı ayarlarınızı kontrol edin ve birtakım içeriklerin (komut dosyaları, reklamlar vb.) indirilmesine izin verildiğinden emin olun.;
  • elektronik imza için programları ve eklentileri geçici olarak devre dışı bırakın;
  • Toloka'yı başka bir tarayıcıda açmayı deneyin.
Not. Toloka'yı gizli modda açmayı deneyebilirsiniz. Görevler gizli modda görüntülenebiliyorsa, bu, bazı eklentilerin sayfanın yüklenmesini engellediği anlamına gelir.
Başka bir soru

Formu doldurun:

Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.
Değerlendirme puanım düştü

Kullanıcı değerlendirme puanı, bir kullanıcının Toloka'da etkinliğini ve yanıtlarının kalitesini yansıtır. Ne kadar çok görev yaparsanız ve cevaplarınızın kalitesi ne kadar yüksek olursa, puanınız da o kadar yüksek olur. Müşteriler veya yöneticiler değerlendirme puanınızı etkileyemezler. Kullanıcı değerlendirme puanı, son birkaç hafta için dinamik olarak hesaplanır.

Kullanıcı değerlendirme puanı hakkında daha fazla bilgi için buraya tıklayın.

Beceri puanınız azalmış

Beceri, belirli tür görevleri ne kadar iyi yaptığınızı gösterir. Beceri düzeyi, müşteri tarafından yanıtlarınıza göre belirlenir. Beceri değişikliğiyle ilgili sorularınızı müşteriye iletin.

Beceriler hakkında daha fazla bilgi.

Platformda bir şey çalışmıyor
Görevler yüklenemiyor

Aşağıdakileri deneyin:

  • Tarayıcının önbelleğinitemizleyin;
  • tarayıcıdaki antivirüsleri, özellikle reklam engelleyicileri ve benzeri eklentileri devre dışı bırakın;
  • tarayıcı ayarlarınızı kontrol edin ve birtakım içeriklerin (komut dosyaları, reklamlar vb.) indirilmesine izin verildiğinden emin olun.;
  • elektronik imza için programları ve eklentileri geçici olarak devre dışı bırakın;
  • Toloka'yı başka bir tarayıcıda açmayı deneyin.
Not. Toloka'yı gizli modda açmayı deneyebilirsiniz. Görevler gizli modda görüntülenebiliyorsa, bu, bazı eklentilerin sayfanın yüklenmesini engellediği anlamına gelir.
Diğer

Formu doldurun:

Not. Talebinizi ve daha hızlı cevap alma isteğinizi tekrar göndermeyin. Destek Ekibi, gelen tüm talepleri değerlendirir. Birkaç gün içinde yanıt alacaksınız.