Kayıt ve giriş

Toloka'da kaydım var

  1. Toloka'yı açın.
  2. Giriş yap butonuna tıklayın.
  3. Bir hesap seçin, Devam et seçeneğine tıklayın veya kullanıcı adı ve şifre girin.

Kullanıcı adınızı veya şifrenizi hatırlamıyorsanız Erişim yenileme sayfasına gidin.

Uygulamaya giriş yaptıktan sonra ayarları yapın ve görevleri yapmaya başlayın.

Yandex'te kaydım var fakat Toloka'da yok

  1. Toloka'yı açın.
  2. Giriş yap butonuna tıklayın.
  3. Bir hesap seçin veya kullanıcı adı ve şifre girin.
  4. Kayıt ekranında şu uyarı gösteriliyorsa:
    Telefon numarası bağlı değil

    Tamam'a tıklayın ve açılan Yandex.Pasaport sayfasında telefon numarasını bağlayın. Numaranız, SMS kodu almak için gereklidir.

    Telefon numarası başka bir hesaba bağlı

    Yandex.Pasaport hesabınızda belirtilen telefon numarasına sahip kullanıcı Toloka'da zaten kayıtlı. Yandex.Pasaport'ta numarayı kontrol edin.

    Yanlış numara bağlıysa, numarayı değiştirin. Numaranın bağlanması hakkında daha fazla bilgi için tıklayın: Yandex.Pasaport Bilgi.

    Numara doğruysa, daha önce farklı bir kullanıcı adıyla Toloka'ya kayıt olmadınız demektir. Erişim yenileme özelliğini kullanın.

    Uyarı. Kullanıcı Sözleşmesi'ne göre kullanıcı Toloka'da sadece bir hesaba sahip olabilir.
  5. Profil bilgilerinizi doldurun.

  6. Kullanıcı Sözleşmesi'ni kabul edin ve Kayıt ol butonuna tıklayın.

Uygulamaya giriş yaptıktan sonra ayarları yapın ve görevleri yapmaya başlayın.

Yandex hesabım yok

  1. Toloka'yı açın.
  2. Giriş yap butonuna tıklayın.
  3. Yandex'e kaydolmak için Yeni hesap oluştur'a tıklayın. Cep telefonu numarasını mutlaka belirtin. Bu numara, SMS kodu almak için gereklidir.
  4. Toloka'da kayıt oluşturun.

Sıkça sorulan sorular

  1. Onay kodu içeren SMS gelmiyor
  2. Toloka'da hesabım vardı. Kayıt oluşturamıyorum çünkü numara başka bir kullanıcıya ait
  3. Hesabımdaki telefon numarasını nasıl değiştirebilirim?
  4. Kullanıcı adımı bilmediğim için Toloka'nın mobil uygulamasına giriş yapamıyorum
  5. Kullanıcı adımı bilmediğim için Toloka'nın bilgisayar sürümüne giriş yapamıyorum

Onay kodu içeren SMS gelmiyor

Yandex.Pasaport önerilerini kullanın. Sorun çözülmediyse Destek Ekibi'ne başvurun.

Toloka'da hesabım vardı. Kayıt oluşturamıyorum çünkü numara “başka bir kullanıcıya ait”

Toloka'daki hesabınızı hatırlamıyorsanız Erişim yenileyin.

Toloka hesabınızı sildiyseniz, yeniden kayıt oluşturmanız veya silinen hesabı geri getirmeniz mümkün değildir.

Kullanıcı Sözleşmesi'ne göre:
  • Kullanıcı Toloka'da sadece bir hesaba sahip olabilir;
  • Kullanıcının benzersiz bir telefon numarası olmalıdır.

Hesabımdaki telefon numarasını nasıl değiştirebilirim?

Telefon numarasını değiştirmek için Yandex.Pasaport'a girin ve ana numarayı değiştirin.

Not. Eski numaraya erişiminiz yoksa, numara değiştirme işlemi bir ay sürebilir. Telefon numarasının değiştirilmesi hakkında daha fazla bilgi için şu bölüme gözatın: Yandex.Pasaport Bilgi.

Kullanıcı adımı bilmediğim için Toloka'nın mobil uygulamasına giriş yapamıyorum

Toloka'nın web sürümünde, kullanıcı adı sağ üst köşede, avatarın yanında yer alır. Avatarın yanında adınız veya takma adınız yazıyorsa avatara tıklayın; kullanıcı adı açılan pencerede gösterilir.

Kullanıcı adımı bilmediğim için Toloka'nın bilgisayar sürümüne giriş yapamıyorum

Ekranın üst kısmında simgesine tıklayarak menüyü açın. Kullanıcı adınız avatarın yanında üstte gösterilir.

Orada adınız veya takma adınız gösteriliyorsa:
  1. Destek → Forum üzerine tıklayın. Forum sayfası tarayıcıda açılır.
  2. Ekranın üst kısmında Yandex logosuna tıklayın.
  3. Ekranın üst kısmında adınıza veya takma adınıza tıklayın. Açılan pencerede kullanıcı adınız gösterilir.