Görüntülü toplantı oluşturma
Not. Görüntülü toplantı oluşturmak için bir Yandex hesabına ihtiyacınız vardır.
- Telemost'u size en uygun platformda açabilirsiniz: Yandex Telemost veya Yandex Disk programlarında.
- Bu, ilk denemenizse önce Telemost'un mikrofon ve kameraya erişmesine izin verin.
- Video ve mikrofon kullanmadan toplantıya bağlanmak istiyorsanız bunları devre dışı bırakın.
- Toplantı bağlantısı otomatik olarak panoya kopyalanır; bu bağlantıyı toplantıya katılacak olan arkadaşlarınıza gönderin.
Toplantıyı oluşturan kişi otomatik olarak toplatınınyöneticisi olur.
Not. Telemost'ta yapılan toplantılarda herhangi bir süre kısıtlaması olmaz; en fazla 40 katılımcıyı bir araya getirebilen bu toplantılar için oluşturulan bağlantılar 24 saat boyunca kullanılabilir.
Görüntülü toplantı planlama
Belirli bir günde arkadaşlarınızla veya iş yerindeki çalışanlarla buluşmak üzere anlaştıysanız, görüntülü toplantıyı da buna göre önceden planlayın. Toplantı planınız Yandex Takvim'e eklenir ve toplantıya dahil ettiğiniz tüm katılımcılara bununla ilgili hatırlamalar gönderilir.
- Telemost'u açın.
- Planla'ya tıklayın.
- Bir isim ve açıklama girin. Açıklamaya otomatik olarak görüntülü toplantının bağlantısı eklenir.
- Saati ve tarihi belirtin.
Toplantı periyodik olarak yapılıyorsa Yinele seçeneğine tıklayın. Her toplantı için, toplantının başlamasına üç saat kala, açıklamada toplantı bağlantısı görünür. Ayrıca bağlantı tüm katılımcılara e-posta ile gönderilir.
- Görüntülü toplantıya katılımcıları ekleyin.
- Oluştur butonuna tıkladığınızda toplantı hemen Yandex Takvim'e eklenir.
Görüntülü toplantı oluşturamıyorum
- Bilgisayarın internete bağlı olduğundan emin olun. Örneğin yandex.com.tr sitesini açmayı deneyin. Erişim yoksa modem veya yönlendiricinizi (router) yeniden başlatın. Bu işe yaramadıysa internet servis sağlayıcınıza başvurun.
- Telemost'u kapatın ve ardından tekrar açın.
- Cihazınızın işletim sistemi ayarlarında kamera ve mikrofona izin verildiğinden emin olun.
- Windows tabanlı bir bilgisayarda Telemost kullanıyorsanız, kamera ve mikrofonunuzun başka bir uygulama tarafından kullanılmadığından emin olun; başka bir uygulama kamera ve mikrofonu kullanıyorsa, Telemost bunlara erişemiyor olabilir.
Sorun çözülmüyorsa Destek Ekibi'ne başvurun.