İstatistikler

İstatistik bölümünde kategorinizde kaç sorgu yapıldığını, kurumunuzun kaç defa haritalarda gösterildiğini, kaç kullanıcının kurumunuzla ilgilendiğini öğrenebilir, rakiplerinizi ve hedef kitlenizi değerlendirebilirsiniz.

Son 7 veya 30 gün olmak üzere istediğiniz raporlama dönemini ve aramanın yapılacağı alanın yarıçapını seçin.

Isı haritasında kategoriye göre sorgu sıklığını ve rakiplerin konumlarını görebilir,

gösterim ve tıklama grafiğinde kullanıcıların kurumunuza yönelik ilgisini değerlendirebilir,

dilim grafiklerde ise hedef kitlenizle ilgili demografik ve teknolojik bilgilere erişebilirsiniz

Kategorilere göre sorgular nasıl hesaplanır?

Yandex.Haritalar'ın Arama servisi kullanıcı sorgularını kategorilerle ilişkilendirir. Örneğin, “nerede yesem” sorgusu “Kafe” kategorisiyle ilişkilendirilir. Aynı sorgu birden fazla kategoriyle ilişkilendirilebilir. Bunun yanı sıra, sistem sorgu anında haritayı kullanıcıya göre ortalar.

Böylelikle sistem, merkezi konumunuz ve yarıçapı 1 km olan dairesel arama alanında çıkan ve belirtilen kategoriye ait sorguları hesaplar. Bu şekilde, sorguların ısı haritası (haritayla ilişkilendirilerek kategorinize göre sorguların sıklığı) gösterilir.

Rakipler nasıl seçilir?

Rakip, kurumunuzla aynı kategoride olan diğer kurumlardır. Rakip arama işlemi de benzer şekilde yarıçapı 1 km olan alanda yapılır. 10'dan fazla rakip varsa, en iyi rakibin tıklama ve gösterim istastiği gösterilir.

Profil bilgilerini doldurmak ne işe yarar?

Yandex.Rehber arayüzünde dolduracağınız kurum bilgileriniz ne kadar doğru ve eksiksiz olursa kullanıcıların şirketinizi Rehber'de bulmaları da o kadar kolay olur. Profiliniz en az %90 oranında tamamlanmışsa kurum kartınıza Onaylanmış kurum simgesi eklenir.

Profil bütünlüğünü kontrol etmek için İstatistikler sayfanıza gidin. Profil bilgilerinizi daha da zenginleştirmek için kurumla ilgili fotoğraflar ve şirketinizin sağladığı ek hizmetlerin listesini de ekleyebilirsiniz.