Pasaport

Telefon numarasıyla işlem yapıldı

Hesabınıza bağlı olan telefon numaranızı biri değiştirmeyi veya silmeyi denedi.

Bu işlemi yapan siz iseniz

Başlattığınız işlemi Telefon numaraları sayfasında tamamlayın.

Bu işlemi yapan siz değilseniz

Biri hesabınıza erişimi aldı. Hesap kontrolünü geri alın:

  1. Başkası tarafından yapılan işlemi geri alın. Şu sayfada İptal butonuna tıklayın: Telefon numaraları .

    İşlemi 30 gün içinde iptal etmezseniz yapılan değişiklikler gerçekleşir ve bağladığınız numara sileneceği için erişimi yenileyemezsiniz.

  2. Şifre değişikliği sayfasında yeni şifre girin. Önerilerimizi dikkate alarak güvenli bir şifre belirleyebilirsiniz.

  3. Güvenlik sorusunu/yanıtını düzenleme sayfasında güvenlik sorunuzu ve yanıtını değiştirin. Sizin unutamayacağınız ve diğer insanlar tarafından tahmin edilemeyeceği soru ve yanıtı seçin.

  4. E-posta adresleri sayfasında yabancı adreslerin olmadığına emin olun.

    Yandex'e ait olan alan adlarındaki kullanıcı adınızı içeren (<kullanıcı adınız>@yandex.com.tr, <kullanıcı adınız>@yandex.com veya <kullanıcı adınız>@ya.ru gibi) tüm adreslerin size ait olduğunu unutmayın. Bu e-posta hesabınızın eş adları.

Telefon numaranızı kimin değiştirmek veya silmek istediğini bilmemiz mümkün değildir. Telefon numaranız yerine hangi numarayı bağlamayı denendiğini farkederseniz numara sahibinin kişisel bilgilerini almak için GSM operatörüne başvurabilirsiniz.

Kullanıcı hesabınızın güvenliğini sağlamak için Yandex.Pasaport güvenlik önerilerimizi inceleyin.

Yandex'e giriş yapamıyorsanız

Erişim yenileme sayfasında hesabınıza erişimi yenileyin. Hesabınıza telefon numaranızı bağladıysanız bu numarayı şifre değiştirmek için kullanabilirsiniz.

Şifre unuttuğunuz için numarayı değiştiremiyorsanız

Erişim yenileme anketi ni doldurun.

Hata mı oluştu?