Yandex'e giriş yapmayla ilgili diğer sorunlar

  1. Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum
  2. Lütfen resimdeki karakterleri giriniz
  3. Firefox'ta OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı yönünde bir cevap alıyorum

Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum

Giriş yapma hatalarıyla karşılaştığınızda Yandex.Pasaport talimatlarını izleyin. Aşağıda her bir hata için kapsamlı öneriler verilmektedir.

Kullanıcı adı ve şifre yanlış! Giriş denemesi başarısız oldu.

Kullanıcı adını ve şifreyi doğrudan Yandex.Pasaport sayfasında girmeyi deneyin. Caps Lock tuşunun basılı olmadığından ve İngilizce klavye düzeninin (Rusça değil) yüklendiğinden emin olun.

Not. Kullanıcı adını ve şifreyi klavyeden girin; panodan kopyalamayın. Yanlışlıkla fazladan bir boşluk karakterini kopyalayabilirsiniz ve giriş bu nedenle başarısız olabilir.

Hem bilgisayarlarda hem de cep telefonlarında, bazı programlar (Punto Switcher gibi) yazdığınız karakterleri otomatik olarak değiştirebilir; buna klavye düzenini değiştirme, büyük harfleri küçük harflerle değiştirme, noktalardan sonra boşluk bırakma, vb. dahildir. Kullanıcı adınızın şifresini girmeden önce, yazım hatalarını otomatik olarak düzelttiğinizden ve klavye düzeni otomatik olarak değiştirilmediğinden emin olun.

Bu kullanıcı adına sahip bir kullanıcı yok

Girilen kullanıcı adına ait kayıt bulunmamakta ya da daha önce silindi.

Destek Ekibi'ne başvurmadan önce kullanıcı adınızın yazılışını kontrol edin:

  • Kullanıcı adı yalnızca Latin harflerinden, rakamlardan, noktalardan ve tirelerden oluşabilir.

  • E-posta adresi gireceksiniz, bunun doğru şekilde belirtilmesi gerekir: "kullanıcı adınız"@yandex.com.tr.

  • Yalnızca Yandex.Mail adresi kullanılarak giriş yapılabilir; Gmail veya Mail.ru adresleri kesinlikle işe yaramayacaktır.

Kullanıcı adım engellendi!

Kullanıcı adını doğru belirttiğinizden emin olun. Kullanıcı adının doğruluğundan emin değilseniz hata bildirimindeki bağlantıdan geçerek Destek Ekibi'ne başvurun.

Cookies (çerezler) hatası

Tarayıcınızda çerezler devre dışı bırakılmışsa, Yandex'e giriş yapmak mümkün olmaz. Bu ayar ayrıntılı olarak Yardım'daki Çerezler bölümünde açıklanmıştır.

Hiçbir yol işe yaramıyorsa

Şifreyi sıfırlamak için hesaba erişim yetkinizi kurtarmayı deneyin.

Şifreyi otomatik sıfırlamak, Destek Ekibi'ne başvurmaya kıyasla her zaman daha basit ve hızlı bir yöntemdir. Bu nedenle, tüm kullanılabilir seçenekleri deneyin. SMS veya e-posta adresi aracılığıyla erişimi geri kazanma sizin durumunuzda kullanılamıyorsa, güvenlik sorusunun yanıtını hatırlamaya çalışın. Güvenlik sorusunu yanıtlarken, yanıtı doğru ve gerekli klavye düzeninde girdiğinizden emin olun.

Kendiniz şifre yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.

Lütfen resimdeki karakterleri giriniz

Yandex'in, kullanıcı hesabınıza giriş esnasında ekranda gördüğünüz resimdeki simgeleri girmenizi önermesi, size ait IP adresinden sık sık yanlış giriş şifresi kullanılarak giriş denemesi yapıldığı anlamına gelmektedir.

Bu duruma yol açan sebepler:

  • Son birkaç gün içinde yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresi kullanarak Yandex'e girmeye çalıştınız.

  • İş yeriniz veya evinizdeki yerel ağın diğer kullanıcıların birden fazla kez peşpeşe yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresiyle giriş yapmaya çalıştınız. Bu konuda ağ yöneticinize başvurmanızı öneririz.

  • Outlook, Mail veya Opera gibi bir e-posta uygulamasında yanlış kullanıcı adı veya şifre girdiniz.

  • Bilgisayarınız Yandex'teki kullanıcı hesabınıza izinsiz olarak giriş yapmaya çalışan bir virüs kapmış olabilir. Bu durumda bilgisayarınızı ücretsiz çevrimiçi virüs ayıklama uygulamalarıyla kontrol etmenizi öneriyoruz. Anti-virüs uygulaması geliştirme şirketlerin çoğu, virüs koruma ürünlerini ücretsiz sağlamaya hazır.

Firefox'ta “OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı” yönünde bir cevap alıyorum

Bilgisayarınızdaki sistem saati ayarları yanlış olabilir. İşletim sisteminizdeki saat dilimi ayarlarında saat diliminizin coğrafi konumunuza uygunluğunu ve Yandex.Saat adresinden saat ayarlarınızı kontrol edin.