Şifremi hatırlamıyorum

Yandex'e giriş şifrenizi unuttuysanız şifrenizi kendiniz sıfırlamaya çalışın. Bu amaçla erişim yenileme sayfasındaki talimatları izleyin.

Hesabınıza telefon numaranızı veya e-posta adresini bağladıysanız, onay kodunu almak için bunları girmeniz gerekir. Veriler girerken yapmış olabildiğiniz yazım hataları e-posta adresi veya telefon numarası hatası bildirimlerini almanıza neden olabilir. Girdiğiniz numara doğru olmasına karşın işleme devam edemiyorsanız kullanıcı hesabınıza bağlamış olabildiğiniz diğer numaraları hatırlamaya çalışın.

Hesabınıza telefon numarası veya e-posta adresi bağlamadıysanız güvenlik sorusunu yanıtlamanız gerekecek. İlk seferden doğru yanıtlayamayabilirsiniz, bu durumda farklı yazılışları ve klavye ayarlarını kontrol edin.

Kurumlar için Mail şifremi hatırlamıyorum

E-posta adresiniz ya.ru, yandex.ru, yandex.by, yandex.ua, yandex.com ve yandex.kz dışında bir alan adıyla bitiyorsa, hesabınız Kurumlar için Mail kullanılarak oluşturulmuştur. Varsayılan olarak, hesap erişiminizi, onay kodu alarak veya bir güvenlik sorusuna cevap vererek her zamanki gibi yenileyebilirsiniz.

Ancak alan adını da yöneten sistem yöneticileri, kullanıcıların şifreleri değiştirmesini engelleyebilir. Bu durumda, Yandex erişiminizi yenilemenize yardımcı olamaz; şifreyi yalnızca sistem yöneticisi değiştirebilir veya hatırlatabilir. Sistem yöneticinizle genellikle e-posta hesabınıza kayıt olduğunuz web sitesi aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.