Şifremi sıfırlayamıyorum

Erişim yenileme sayfasında her şeyi doğru girdiğinizden emin olun:

  • Veri girerken yapmış olabileceğiniz yazım hataları e-posta adresi veya telefon numarası hatası bildirimleri alamamanıza neden olabilir. Girdiğiniz numara doğru olmasına karşın işleme devam edemiyorsanız kullanıcı hesabınıza bağlamış olabileceğiniz diğer numaraları hatırlamaya çalışın.

  • İlk seferden doğru yanıtlayamayabilirsiniz, bu durumda farklı yazılışları ve klavye ayarlarını kontrol edin.

Not. Telefon numarasıyla ilgili sıkça yaşanan sorunların çözümlerini Telefon numarası ile ilgili sorunlar sayfasında bulabilirsiniz.

Destek Ekibi aracılığıyla şifre sıfırlama

Şifre yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.

Mümkünse anketi normalde Yandex'e giriş yaptığınız cihazdan (yani bilgisayardan, telefondan veya tablet bilgisayardan) doldurun. Ayrıca anketi internete çoğunlukla giriş yaptığınız (örneğin evinizdeki) bağlantı üzerinden ve halka açık WiFi bağlantısı kullanmadan doldurmanız önerilir.

Ankete, kullanıcı hesabı kaydını yaptırdığınızda veya Yandex.Pasaport'ta kullandığınız kişisel verilerinizi girmeniz gerekir. Verilerinizi yüzde yüz doğru girmeye gerek kalmaksızın hatırladığınız gibi girin.

İşlemin son aşamasında kimlik belgeniz elinizde olmak üzere fotoğrafınızı çekip bize göndermeniz istenecek. Bunun amacı, bir dolandırıcının kimlik belgenizi çalarak hesabınıza erişmesini önlemektir.