Yandex'e giriş yapmayla ilgili diğer sorunlar

  1. Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum
  2. Güvenlik sorusunun yanıtını unuttum
  3. Lütfen resimdeki karakterleri giriniz
  4. Firefox'ta OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı yönünde bir cevap alıyorum

Kendi kullanıcı adımla giriş yapamıyorum

Giriş yapma hatalarıyla karşılaştığınızda Yandex.Pasaport talimatlarını izleyin. Aşağıda her bir hata için kapsamlı öneriler verilmektedir.

Kullanıcı adı ve şifre yanlış! Giriş denemesi başarısız oldu.

Kullanıcı adını ve şifreyi doğrudan Yandex.Pasaport sayfasında girmeyi deneyin. Caps Lock tuşunun basılı olmadığından ve İngilizce klavye düzeninin (Rusça değil) yüklendiğinden emin olun.

Note. Kullanıcı adını ve şifreyi klavyeden girin; panodan kopyalamayın. Yanlışlıkla fazladan bir boşluk karakterini kopyalayabilirsiniz ve giriş bu nedenle başarısız olabilir.

Bilgisayara ve ister telefonlarına kurulabilen Punto Switcher gibi bazı otomatik düzeltme programları girdiğiniz karakterleri veya karakter setlerini değiştirebilir, noktalardan sonra boşluk ekleyebilir veya başka otomatik düzeltmeler yapabilirler. Giriş şifrenizi yazmadan önce bu programların devre dışı olduğunu veya en azından bu programlarda istenmeyen düzeltmeler yapılıp yapılmadığını kontrol etmenizi öneririz.

Bu kullanıcı adına sahip bir kullanıcı yok

Girilen kullanıcı adına ait kayıt bulunmamakta ya da daha önce silindi.

Destek Ekibi'ne başvurmadan önce kullanıcı adınızın yazılışını kontrol edin:

  • Kullanıcı adı yalnızca Latin harflerinden, rakamlardan, noktalardan ve tirelerden oluşabilir.

  • E-posta adresi giriyorsanız adresi doğru belirtin: <kullanıcı adınız>@yandex.com.tr.

  • Yalnızca Yandex.Mail adresi kullanılarak giriş yapılabilir; Gmail veya Mail.ru adresleri kesinlikle işe yaramayacaktır.

Kullanıcı adım engellendi!

Kullanıcı adını doğru belirttiğinizden emin olun. Kullanıcı adının doğru olup olmadığından emin değilseniz, hata mesajında sağlanan bağlantıyı kullanarak hizmet desteğine başvurun.

Cookies (çerezler) hatası

Tarayıcınızda cookie dosyalarının işlenmesi devre dışı bırakılmışsa Yandex'e giriş yapılamaz. Bu ayar Yardım bölümünde ayrıntılı olarak açıklanmıştır Cookies.

Hiçbir yol işe yaramıyorsa

Şifreyi sıfırlamak için hesaba erişim yetkinizi kurtarmayı deneyin.

Şifreyi otomatik olarak sıfırlamak, kullanıcı desteğine başvurmaya kıyasla her zaman daha basit ve hızlı bir yöntemdir. Bu nedenle, tüm kullanılabilir seçenekleri deneyin. SMS veya e-posta adresi aracılığıyla erişimi geri kazanma sizin durumunuzda kullanılamıyorsa, güvenlik sorusunun yanıtını hatırlamaya çalışın. Güvenlik sorusunu yanıtlarken, yanıtı doğru ve gerekli klavye düzeninde girdiğinizden emin olun.

Kendiniz şifre yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.

Güvenlik sorusunun yanıtını unuttum

Güvenlik sorusu düzenleme sayfasında kontrol ederek sorunun yanıtını kendiniz hatırlamaya çalışın. Yanıtı doğru girdiğinizden ve klavye ayarlarınızı doğru seçtiğinizden emin olun.

Doğru yanıtı hatırlamıyorsanız size Destek Ekibi'ne başvurmak için özel bir form sunulacaktır.

Lütfen resimdeki karakterleri giriniz

Yandex'in, kullanıcı hesabınıza giriş esnasında ekranda gördüğünüz resimdeki simgeleri girmenizi önermesi, size ait IP adresinden sık sık yanlış giriş şifresi kullanılarak giriş denemesi yapıldığı anlamına gelmektedir.

Bu duruma yol açan sebepler:

  • Son birkaç gün içinde yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresi kullanarak Yandex'e girmeye çalıştınız.

  • İş yeriniz veya evinizdeki yerel ağın diğer kullanıcıların birden fazla kez peşpeşe yanlış kullanıcı adı ve/veya şifresiyle giriş yapmaya çalıştınız. Bu konuda ağ yöneticinize başvurmanızı öneririz.

  • Outlook, Mail veya Opera gibi bir e-posta uygulamasında yanlış kullanıcı adı veya şifre girdiniz.

  • Bilgisayarınız Yandex'teki kullanıcı hesabınıza izinsiz olarak giriş yapmaya çalışan bir virüs kapmış olabilir. Bu durumda bilgisayarınızı ücretsiz çevrimiçi virüs ayıklama uygulamalarıyla kontrol etmenizi öneriyoruz. Anti-virüs uygulaması geliştirme şirketlerin çoğu, virüs koruma ürünlerini ücretsiz sağlamaya hazır.

Firefox'ta “OCSP yanıtının henüz geçerli olmadığı” yönünde bir cevap alıyorum

Bilgisayarınızdaki sistem saati ayarları yanlış olabilir. İşletim sisteminizdeki saat dilimi ayarlarında saat diliminizin coğrafi konumunuza uygunluğunu ve Yandex.Saat adresinden saat ayarlarınızı kontrol edin.