Sorular ve yanıtlar

Şifre nasıl değiştirilir?

Şifre değişikliği sayfasında form doldurun. Güvenli bir şifre oluşturmak için önerilerimizi izleyin.

Girdiğiniz geçerli şifrenin hatalı olduğunu bildiren bir mesaj alıyorsanız onu kurtarmayı deneyin.

Telefon numarası nasıl eklenir?

Telefon numarası Telefon numaraları sayfasından eklenebilir. Ayrıntılı talimat için Telefon numarasının bağlanması bölümüne geçin.

Şifre yenileme kodu neden kabul edilmiyor?

Her yenileme kodu kendinden önceki tüm kodları geçersiz kılar. Ardı ardına üç kez yenileme kodu istediyseniz, yalnızca üçüncüsü işinize yarar.

Telefon numarasının diğer hesaplarla olan bağlantısını kesmem isteniyor. Neden?

Tek bir telefon numarası aynı anda en fazla 10 hesaba bağlı olabilir.

Yedek e-posta adresi nasıl eklenir?

Yedek e-posta adresini E-posta adresleri sayfasından ekleyebilirsiniz. Ayrıntılı talimatlar Ek e-posta adresleri bölümünde verilmektedir.

İnternet kafede çalıştım ve “çıkış yapmayı” unuttum. Ne yapabilirim?

Hesap yönetimi sayfasında Tüm cihazlarda çıkış yap bağlantısına tıklayın.

Bu işlemden sonra, daha önce Yandex'e giriş yaptığınız tüm tarayıcılarda ve uygulamalarda yeniden hesaba giriş yapmanız gerekecektir.

Kullanıcı hesabınız, kullandığınız bazı uygulamaların erişimine kapandı

Şifrenizi değiştirdiyseniz veya Tüm bilgisayarlarda oturum sonlandır bağlantısından geçiş yaptıysanız, erişimi yenilemek için sadece web tarayıcınızda değil kullanıcı hesabınızı kullanan diğer uygulamaların çoğunluğunda da tekrar kullanıcı girişi yapmanız gerekir.

Not. Kullanıcı hesabınızın belirli uygulamaların erişimine kapalı olmasının nedeni, şifrenin değişmesi ve tüm bilgisayarlarda kullanıcı girişinin sonlandırılması durumunda söz konusu uygulamaların hesabınız için verilmiş olan OAuth belirteçlerini kaybetmeleridir.