Sorular ve yanıtlar

  1. Şifre nasıl değiştirilir?
  2. Telefon numarası nasıl eklenir?
  3. Şifre yenileme kodu neden kabul edilmiyor?
  4. Telefon numarasının diğer hesaplarla olan bağlantısını kesmem isteniyor. Neden?
  5. Yedek e-posta adresi nasıl eklenir?
  6. Kullanıcı adı ve şifre girerken Beni hatırlama bayrağı ne işe yarar?
  7. Internet kafede çalıştım ve Çıkış'a tıklamayı unuttum. Ne yapabilirim?
  8. Kullanıcı hesabınız, kullandığınız bazı uygulamaların erişimine kapandı

Şifre nasıl değiştirilir?

Şifre değişikliği sayfasında form doldurun. Güvenli bir şifre oluşturmak için önerilerimizi izleyin.

Girdiğiniz geçerli şifrenin hatalı olduğunu bildiren bir mesaj alıyorsanız onu kurtarmayı deneyin.

Telefon numarası nasıl eklenir?

Telefon numarası Telefon numaraları sayfasından eklenebilir. Ayrıntılı talimatlar şu bölümde verilmektedir: Telefon numarasının bağlanması

Şifre yenileme kodu neden kabul edilmiyor?

Her yenileme kodu kendinden önceki tüm kodları geçersiz kılar. Ardı ardına üç kez yenileme kodu istediyseniz, yalnızca üçüncüsü işinize yarar.

Telefon numarasının diğer hesaplarla olan bağlantısını kesmem isteniyor. Neden?

Tek bir telefon numarası aynı anda en fazla 9 hesaba bağlı olabilir.

Yedek e-posta adresi nasıl eklenir?

Yedek e-posta adresini E-posta adresleri sayfasından ekleyebilirsiniz. Ayrıntılı talimatlar Yedek e-posta adresi nasıl onaylanır? bölümünde verilmektedir.

Kullanıcı adı ve şifre girerken “Beni hatırlama” bayrağı ne işe yarar?

Yandex'e giriş yaparken bu alanı işaretlediyseniz tarayıcı zamanla giriş yaptığınızı unutacaktır. Bu özellik, size ait olmayan bilgisayarlarda giriş yaptığınızda faydalı olabilir; örneğin misafirlerde, internet kafede vs. Bayrakla ilgili ayrıntılı bilgiyi Ortak bilgisayar bölümünde bulabilirsiniz.

Internet kafede çalıştım ve “Çıkış”'a tıklamayı unuttum. Ne yapabilirim?

Yandex.Pasaport'un ana sayfasını açın ve Tüm bilgisayarlarda oturum sonlandır bağlantısıyla geçiş yapın. Bu yöntemle, herhangi bir zamanda giriş yapmış olduğunuz tüm bilgisayarlardaki oturumlarınızı anında kapatabilirsiniz.

Kullanıcı hesabınız, kullandığınız bazı uygulamaların erişimine kapandı

Şifrenizi değiştirdiyseniz veya Tüm bilgisayarlarda oturum sonlandır bağlantısından geçiş yaptıysanız erişimi yinelemek için sadece web tarayıcınızda değil kullanıcı hesabınızı kullanan diğer uygulamaların çoğunluğunda da tekrar kullanıcı girişi yapmanız gerekir.

Not. Kullanıcı hesabınızın belirli uygulamaların erişimi için kapalı olmasının nedeni, şifrenin değişmesi ve tüm bilgisayarlarda kullanıcı girişinin sonlandırılması durumunda söz konusu uygulamaların, hesabınız için verilmiş olan OAuth belirteçlerini kaybetmeleridir.