Kendi başıma şifremi sıfırlayamıyorum

Erişim yenileme sayfasında her şeyi doğru girdiğinizden emin olun:

  • Hatalı e-posta veya telefon mesajı alırsanız yazım hatası yapıp yapmadığınızı kontrol edin. Doğru girmenize rağmen telefon numarası doğrulanmıyorsa başka hangi numarayı veya adresi bağlamış olabileceğinizi hatırlamaya çalışın.

  • İlk seferden doğru yanıtlayamayabilirsiniz, bu durumda farklı yazılışları ve klavye ayarlarını kontrol edin.

Note. Telefon numarasıyla ilgili sıkça yaşanan sorunların çözümlerini şu sayfada bulabilirsiniz: Telefon numarası ile ilgili sorunlar.

Destek Ekibi aracılığıyla şifre sıfırlama

Kendiniz şifre yenileyemiyorsanız şifre yenileme formunu doldurun.

Mümkünse anketi normalde Yandex'e giriş yaptığınız cihazdan (yani bilgisayardan, telefondan veya tablet bilgisayardan) doldurun. Ayrıca anketi internete çoğunlukla giriş yaptığınız (örneğin evinizdeki) bağlantı üzerinden ve halka açık WiFi bağlantısı kullanmadan doldurmanız önerilir.

Ankete, kullanıcı hesabı kaydını yaptırdığınızda veya Yandex.Pasaport'ta kullandığınız kişisel verilerinizi girmeniz gerekir. Verilerinizi yüzde yüz doğru girmeye gerek kalmaksızın hatırladığınız gibi girin.

İşlemin son aşamasında kimlik belgeniz elinizde olmak üzere fotoğrafınızı çektirip bize göndermeniz istenecek. Bu talebin amacı, hesaba erişim yetkisinin bir dolandırıcıya değil asıl hesap sahibine geri verileceğinden emin olmak istediğimızdır.