Sorun giderme

Giriş

Arama

Rotalar

Çevrimdışı haritalar

Yol uyarıları

Trafik

Yandex.Trafik servisinin çalışması hakkında bilgiyi Yandex Blog'da bulabilirsiniz.

Olası sorunlar

Destek Ekibi'ne bildirim

Yandex.Navigasyon ile ilgili sorunuz veya öneriniz varsa Destek Ekibi'ne bildirebilirsiniz:

Sorunuza tam yanıt almak için durumu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.

Not.

Yandex.Navigasyon konumunuzu net belirleyemiyor ve bu yöntemler durumu düzeltmek için işe yaramıyorsa ve cihazınızın işletim sistemi Android ise lütfen şu bilgileri Destek Ekibi'ne gönderin:

  • Cihazın modeliyle ilgili eksiksiz bilgi,

  • Kullandığınız işletim sisteminin sürümü (Ayarlar → Telefon hakkında bölümüne bakın),

  • Yandex.Navigasyon'un mevcut sürümü ve UUID'si (uygulamanın kurulum belirleyicisi).

    Menü  butonuna tıklayın ve Program hakkında öğesine seçin.

    Uygulamanın sürümü, uygulama adının altında yer alır.

    Yandex.Navigasyon logosuna 5 kez tıklayın: UUID ara belleğe kopyalanarak form alanına eklenebilir hale gelir.

  • Rota oluşturma zamanı.

  • Rotanın GPS izlemesi. Cihazı bilgisayara bağlayın ve şu adreste bulunan işlem günlüğü dosyasını kopyalayın:

    /Library/Application Support/caches/recording/collected_records.sqlite

    Dikkat: Uygulama açılıp kullanılmaya başlandığında işlem günlüğü dosyasına yeni kayıt eklenir, eski kayıtlar silinir. Konum belirleme problemi tekrarlanırsa ilgili kayıt dosyasını (log), programı tekrar açmadan mümkün olduğunca çabuk kopyalamaya çalışın.

Mümkünse cihazınızdaki diğer navigasyon uygulamalarının konumunuzu ne kadar doğru tespit ettiğini bildirin.