Hata giderme

Giriş

Arama

Rotalar

Çevrimdışı haritalar

Yol uyarıları

Trafik

Yandex.Trafik servisi çalışması hakkındaYandex Blog'ta bilgi bulabilirsiniz.

Push-bildirimler

Olası sorunlar

Destek Ekibi'ne bildirim

Yandex.Navigasyon ile ilgili sorunuz veya öneriniz varsa Destek Ekibi'ne bildirebilirsiniz:

Sorunuza tam yanıt almak için durumu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.

Not.

Navigasyon konumunuzu net belirleyemiyorsa ve bu durumu düzeltmek için sıralanan yöntemler işe yaramıyorsa ve de Android işletim sistemini kullanıyorsanız, lütfen şu bilgileri bize gönderin:

  • Cihazın tam modelini

  • İşletim sisteminin sürümü (Ayarlar → Telefon hakkında bölümünü inceleyin).

  • Uygulamanızın sürümü ve UUID (uygulamanın kurulum belirleyicisi).

    Menü  butonuna tıklayıp Uygulama hakkında öğesini seçin.

    Uygulamanın sürümü isminin altında yazılmaktadır.

    Yandex.Navigasyon logosuna 5 kez dokunun: UUID ara belleğe kopyalanır ve formun alanına eklenebilir hale gelir.

  • Rotanın kullanılma zamanı.

  • Rotanın GPS izlemesi. Cihazı bilgisayara bağlayın ve şu adreste bulunan işlem günlüğü dosyasını kopyalayın:

    /Library/Application Support/caches/recording/collected_records.sqlite

    Dikkatinizi çekeriz: Uygulama açıldığında ve kullanılmaya başladığında işlem günlüğü dosyasına yeni kayıt eklenir ve eski kayıtlar silinir. Bu nedenle konum belirleme ile ilgili tekrar sorun yaşarsanız lütfen işlem günlüğü dosyasını (tabi durum buna müsade ediyorsa) hemen (uygulamayı kapatıp açmadan) kopyalamayı çalışın.

Diğer navigasyon uygulamalarının konumunuzu ne kadar net belirleyebildikleri hakkında bilgiler de işimize yarayabilir.