Uygulama sorunlarının çözülmesi

Yandex Navi ile çalışılırken ortaya çıkabilecek sorunların çözüm yolları bu bölümde açıklanmaktadır.

Uygulama açılmıyor veya herhangi bir eylem yapıldıktan sonra kendiliğinden kapanıyor

Uygulama kurulamıyor veya güncellenemiyor

Uygulama cihazda önceden kurulu fakat silinemiyor

Uygulamada hesaplanan rota kötü düzenleniyor ve ok işareti titriyor

Uygulama kilitleniyor ve yavaş çalışıyor

Yandex Navi'deki bağlantılar tarayıcıda nasıl açılır?

Harita, trafik durumu bilgileri veya rotalar yüklenmiyor

Uygulama açılmıyor veya herhangi bir eylem yapıldıktan sonra kendiliğinden kapanıyor

  1. Uygulamanın en son sürümünü indirip kurun.
  2. Android tabanlı bir cihaz kullanıyorsanız önbelleğinin yeterli olup olmadığını kontrol edin. Yeterli değilse diğer uygulamaları kapatın.

Bu işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama kurulamıyor veya güncellenemiyor

Cihazınızın, uygulamanın kullanılabilmesi için aranan teknik koşulları karşılayıp karşılamadığını kontrol edin. Cihaz bu koşulları karşılamasına rağmen uygulama kurulamıyor veya güncellenemiyorsa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama cihazda önceden kurulu fakat silinemiyor

Bazı üreticiler Yandex Navi uygulamasını cihazlarına varsayılan olarak yükler. Kurulu gelen uygulamalar silinemez fakat devre dışı bırakılabilir. Devre dışı bırakılan uygulamalar kendi kendine başlatılmaz, güncellenmez ve cihazınızın kaynaklarını kullanmaz.

Uygulamada hesaplanan rota kötü düzenleniyor ve ok işareti titriyor

Konum belirlenemezse veya yanlış belirlenirse uygulama kilitlenebilir. Konum belirlenmiyor bölümündeki önerileri izleyin.

Bu işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama kilitleniyor ve yavaş çalışıyor

Cihazınız çok eski veya ön belleği yetersiz olabilir.

Cihazı hızlandırmak için üzerindeki diğer uygulamaları kapatın.

Varsayılan olarak tüm bağlantılar Yandex Navigasyon uygulamasında açılır. Android kullanıyorsanız uygulamadaki bağlantıları tarayıcıda da açtırabilirsiniz. Bunun için:

  1. Cihazınızın ayarlar menüsünü açın.
  2. Uygulamalar → Uygulamalar yönet bölümüne gidin.
  3. Sağ üst köşede image/svg+xml dots dots Created with Sketch. öğesine tıklayın ve Varsayılan uygulamalar seçeneğini seçin.
  4. Bağlantılari açma üzerine tıklayın.
  5. Yandex Navi öğesini bulun ve Desteklenen bağlantıları aç maddesinde Her zaman sor öğesini seçin.
Cihazım Samsung
  1. Cihazınızın ayarlar menüsünü açın.
  2. Uygulamalar bölümüne gidin.
  3. Yandex Navi öğesini bulup seçin.
  4. Parametreleri Varsayılan kullanım seçin.
  5. Desteklenen bağlantıların açılması seçeneğini etkinleştirin.
  6. Her zaman sor veya Başka uygulamada aç öğesini seçin.

Harita, trafik durumu bilgileri veya rotalar yüklenmiyor

Cihazın internet bağlantısında bir sorun var. Şu adımları izleyin:

  • İnternet bağlantınızı kontrol edin,
  • Konum belirlemeyi kontrol edin,
  • VPN'i kapatın,
  • Antivirüs yazılımını veya reklam engelleyicileri devre dışı bırakın.

Bu işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.

Destek Ekibi'ne yaz