Veri düzeltme veya tamamlama
Haritadaki hataları bildirebilirsiniz. Yaptığınız düzenlemeler moderasyon tamamlandıktan sonra Yandex Navi'de yayınlanır.
Obje bilgilerini düzeltme
Bina gibi, kurum türünde olmayan bir obje hakkında yanlış bilgileri düzeltmek için:
- Haritada istenen noktayı basılı tutun.
- Burada olanları görüntüle simgesine tıklayıp Bina bilgilerini düzelt veya Düzeltme yap seçeneğini kullanın.
- Düzeltilmesi gereken ayrıntıyı seçin. Örneğin: Adresi değiştir veya Kurum ekle.
- Hatalar ile ilgili bilgileri doldurun ve Gönder butonuna tıklayın.
Kurum bilgilerini düzeltme
-
Kurumun bilgi kartını açın.
-
Bilgileri düzelt veya Düzeltme yap butonuna tıklayın.
-
Ardından şunu seçin:
- Adı, haritadaki konumu veya diğer bilgileri düzeltmek için Yanlış bilgi öğesini.
- Kurumun geçici veya kalıcı olarak kapalı olduğunu, hiçbir zaman var olmadığını veya taşındığını belirtmek için Kapalı veya böyle bir kurum mevcut değil öğesini.
- Kurumun ve girişlerinin konumlarını düzelt.
- Kurum binasında engelliler için gerekli uyarlamaların yapıldığına dair Erişilebilirlik öğesini.
- Yorum veya fotoğraf eklemek için Diğer öğesini.
-
Hatalar ile ilgili bilgileri doldurun ve Gönder butonuna tıklayın.
Obje ekle
- Haritada istediğiniz noktayı basılı tutun.
- Ardından şu öğeyi seçin Obje ekle.
- Türlerden hiçbiri geçerli değilse Kurum, Adres, Park yeri veya Başka bir obje gibi bir obje türü seçin.
- Objeyle ilgili gerekli bilgileri doldurun. Doldurulması zorunlu alanlar yıldızla işaretlenir.
- Gönder butonuna tıkladığınızda obje moderasyona gönderilir.
Arama sorgusundan yeni bir obje de ekleyebilirsiniz:
- Arama satırına sorgu girin.
- Listenin sonunda Obje veya adres ekle öğesini seçin.
Not
Kurum bilgilerinin moderasyonu bazı durumlarda uzun sürebilir. Başvurunuzun durumu 2 haftadan fazla bir süredir değişmiyorsa Destek Ekibi ile iletişime geçin.
Şirket bilgilerinizi Yandex Navi'de yayınlayabilirsiniz. Bunu sağlamak için şirket bilgilerinizi Yandex Business'a yükleyin.
Yazı yararlı oldu mu?
Önceki
Sonraki