Turbo sayfalardaki istatistikler

Yandex.Metrica sayacı sayesinde Yandex.Direct ve Webmaster’da kurulu Turbo sayfalardan istatistik toplamak mümkündür. Turbo sayfa türleri hakkında daha fazla bilgi.

Turbo sayfa raporları, ziyaretçilerin Turbo sayfayı görüntülediği ziyaretler dikkate alınarak oluşturulur. İstatistikler yardımıyla ziyaretçilerin Turbo sayfaları nasıl görüntülediğini öğrenebilir, Turbo sayfa istatistiklerini sitenin normal sayfalarının istatistikleriyle karşılaştırabilirsiniz.

Sayaç nerede kurulu İstatistikler nasıl görüntülenir
Turbo sayfalardaki ayrı sayaç Standart raporlaragöz atın
Yandex.Direct’te oluşturulan Turbo sayfalardaki otomatik sayaç Verileri belirli bir reklam kampanyasına ya da yalnızca Turbo sayfalara göre filtrelemek için raporlara segmentler ve gruplandırmalar ekleyin
Turbo sayfa ve site için ortak sayaç

Segmentasyon ve gruplandırma aşağıdaki gibi farklı sorunların çözümü olabilir:

Yandex.Direct reklam kampanyasının seyri hakkında bilgi edinin

Diğer istatistiklere göz atın

Yandex.Direct reklam kampanyasının seyri hakkında bilgi edinin

Yandex.Direct raporu kullanılmasını öneriyoruz.

Tüm verilerden sadece belirli bir ilan veya ilan grubu istatistiklerini ayırmak için segment oluşturulabilir:

Reklamın gösterildiği URL’ye göre
  1. Ziyaretler için koşullar: adlı koşul grubunda şu butona tıklayın: .
  2. Davranış → URL görüntüleme koşulunu seçin ve Yandex.Direct ilanında kullandığınız URL’yi girin.
  3. Uygula butonuna tıklayın.
Kampanya veya ilan numarasına göre
  1. Ziyaretler için koşullar: adlı koşul grubunda şu butona tıklayın: .
  2. Kampanya veya Yandex.Direct Reklamı koşulunu seçin ve ardından kampanyayı veya reklamı seçin.
  3. Uygula butonuna tıklayın.

Diğer istatistiklere göz atın

Bilgi Raporlar
Turbo sayfalardaki genel istatistikler “Turbo sayfalar” raporu ve diğer standart raporlar
Sitenizden Yandex Reklam Ağı veya Adfox aracılığıyla para kazanıyorsanız Yandex Reklam Ağı grubu raporları veya
Turbo sayfalar, Yandex.Webmaster’da YML dosyası aracılığıyla oluşturulmuşsa "E-ticaret" grubu raporları
İçerik projelerinin istatistiklerini analiz ediyorsanız İçerik raporları

Raporlarda yalnızca Turbo sayfa istatistiklerinin kalmasını istiyorsanız aşağıdaki özelliklerden faydalanın:

  1. Ziyaretler için koşullar: adlı koşul grubunda şu butona tıklayın: .
  2. Şu koşulu seçin: Davranış → Turbo sayfa → Turbo.
  3. Uygula butonuna tıklayın.