Ödeme sisteminden geri dönüş

Not

Sayaç ayarlarında Otomatik hedefler seçeneği etkinleştirilmişse hedef otomatik olarak oluşturulur. Bu hedefi diğer otomatik hedefler gibi yönetebilirsiniz.

Sitenizde, herhangi bir ödeme sistemine bağlantı bulunuyorsa, özel hedef kullanarak, ödeme sistemine geçtikten sonra siteye tekrar kaç ziyaretçinin geri döndüğünü takip edebilirsiniz.

Bir ziyaretçi ödeme sisteminden siteye geri döndüğünde, bu sistemin URL'si Metrica'ya referrer kullanılarak iletilir. Ziyaretçi siteye geri dönmediyse veya ödeme sisteminin adresini referrer'a (yönlendirme yapan sayfaya) iletmediyse, hedefe ulaşılmamış sayılır.

Metrica, ödeme sisteminin web sitesindeki işlemlerle ilgili verileri (gerçekleşen ödeme gibi) takip etmez. Bu nedenle, ödeme sisteminden siteye geri dönmek her zaman ödemenin gerçekleşmiş olduğu anlamına gelmez.

Aşağıdaki ödeme sistemlerinden yapılan geçişleri izleyebilirsiniz:

  • Advcash,
  • CloudPayments;
  • Interkassa,
  • MIXPLAT;
  • PayAnyWay,
  • PAYEER,
  • Paykeeper,
  • PayMaster,
  • PayPal,
  • Perfect Money,
  • Platron;
  • Uniteller;
  • QIWI Cüzdan,
  • Robokassa,
  • securepayments.sberbank.ru,
  • Unitpay,
  • WebMoney,
  • Yedinaya Kassa (Wallet One),
  • Tinkoff Ödeme,
  • YooMoney.

Sitedeki tüm ödeme sistemleri için bir hedef oluşturabilirsiniz. Metrica, ödeme sistemlerini, siteye geri dönüldüğünde kullanılan referrer (yönlendirme yapan sayfa) ve URL'lerine göre tanır.

Manuel olarak hedef oluşturmak için:

  1. Metrica'da soldaki menüden Hedefler sayfasına gidin.
  2. Hedef ekle butonuna tıklayın.
  3. İsim alanına oluşturulan hedefin adını yazın.
  4. Hedef türünü Ödeme sisteminden geri dönüş olarak seçin.
  5. Hedef ekle butonuna tıklayın. Oluşturulan hedef, hedef listesinde görüntülenir. Metrica, ilgili istatistikleri birkaç dakika içinde toplamaya başlar.
  6. Hedefin çalışıp çalışmadığını hata ayıklama paneli ve Dönüşümler raporu ile kontrol edebilirsiniz. Bunun için sitede hedef eylemi gerçekleştirin. Sayaç ayarlarında Ziyaretlerim hesaba katılmasın filtresi uygulanmışsa hedeflerin doğruluğunu tarayıcınızı gizli moda alarak kontrol edin.

Hedefe göre istatistiği görüntülemek için "Dönüşümler" raporunu kullanın ve hedefi diğer Metrica raporlarına ekleyin.

Kısıtlamalar

  • Bu tür hedef toplam hedefte kullanılamaz.

  • Servis, ziyaretçinin aynı hedefe ulaşmasını tek bir sayaçta en sık saniye başı bir defa kaydeder.

  • Bir kullanıcının ziyareti sırasında servis, sayaç için oluşturulmuş bulunan 1.000’e kadar çevrimdışı hedefe ve 400’e kadar çevrimiçi hedefe ulaşmayı saptayabilir.

  • Sayaç ya da hedefi düzenlerken bunlardan daha önce toplanmış olan bilgiler değişmez.

  • Bir hedef silmeniz durumunda bununla ilgili olarak toplanmış bilgiler raporlarda görüntülenemez.

Daha fazla bilgi edinin

Sohbete yaz

E-posta yaz

Yandex Metrica'daki hedefler tüm kaynaklar için aynı şekilde çalışır. Sizi ilgilendiren bir kaynaktan gelen hiçbir ziyaretçi hedefe ulaşmamış olabilir.

Öneriler işe yaramadı

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.

Bu, şu nedenlerden dolayı olabilir:

  • Yandex Metrica'da hedef koşulu, olası seçeneklerden bazıları kapsamıyor olabilir. Örneğin hedef, sayfa oturumunda verilen siparişin onaylanmasına göre ayarlandıysa ve sitede hızlı sipariş vermek de mümkünse.
  • Siteyi ziyaret eden kişinin tarayıcısında, sayacın çalışmasını engelleyen bir eklenti kuruluysa.
  • Ziyaretçinin cihazında, yüksek derecede gizlilik sağlaması için ayarlanmış bir antivirüs yazılımı bulunuyorsa.
  • Ziyaretçinin düşük hızlı İnternet bağlantısı varsa ve bu nedenle hedef sayfadaki sayaç yüklenemediyse.
Öneriler işe yaramadı

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.