“Ziyaret Parametreleri” raporu
Raporu görüntüle: Raporlar → İçerik → Ziyaret Parametreleri.
Rapor ne işe yarar?
AB testini yapıp hedefle ilgili dönüşüm bilgilerini edinmeye
Örneğin, Satın al butonunun renginin daha önce oluşturulan “Sepete giriş” hedefinin dönüşümü üzerindeki etkisini görebilirsiniz. Bunu yapmak için:
- Örnekte açıklandığı gibi buton rengini belirleyen parametreleri Yandex Metrica'ya iletin.
- Raporda “Sepete giriş” hedefini kullanın.
Siteye kullanıcı girişi yapan ile yapmayan ziyaretçilerle ilgili sitedeki davranış istatistiklerini toplamaya
Örnekte açıklandığı gibi ziyaretçi durumunu belirleyen parametreleri Yandex Metrica'ya iletin.
Rapor alma koşulları
Raporun oluşturulması için JavaScript API'si aracılığıyla ziyaret parametrelerini Yandex Metrica'ya aktarmak gerekir.
Rapor yapısı ve ayarları
Rapor, aşağıdaki ek ziyaret bilgilerini içerir:
- Yandex Metrica tarafından varsayılan olarak toplanmayan ve dolayısıyla sadece site sahibinin bildiği bilgiler (örneğin siteye gönderilen bir yorum gibi),
- Ziyaretçilerin siteye kullanıcı girişi yaptıkları için hakkında sitenin bilgi sahibi olduğu işlemleriyle ilgili bilgiler,
- JavaScript aracılığıyla ziyaretçilerinin tarayıcısından alınabilecek bilgi.
Rapordaki veriler, aktardığınız parametrelere göre gruplanır.
Rapor, Yandex Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.