“Ziyaret Parametreleri” raporu

Raporu görüntüle: RaporlarİçerikZiyaret Parametreleri.

Rapor ne işe yarar?

AB testini yapıp hedefle ilgili dönüşüm bilgilerini edinmeye

Örneğin, Satın al butonunun renginin daha önce oluşturulan “Sepete giriş” hedefinin dönüşümü üzerindeki etkisini görebilirsiniz. Bunu yapmak için:

  1. Örnekte açıklandığı gibi buton rengini belirleyen parametreleri Yandex Metrica'ya iletin.
  2. Raporda “Sepete giriş” hedefini kullanın.

Siteye kullanıcı girişi yapan ile yapmayan ziyaretçilerle ilgili sitedeki davranış istatistiklerini toplamaya

Örnekte açıklandığı gibi ziyaretçi durumunu belirleyen parametreleri Yandex Metrica'ya iletin.

Rapor alma koşulları

Raporun oluşturulması için JavaScript API'si aracılığıyla ziyaret parametrelerini Yandex Metrica'ya aktarmak gerekir.

Rapor yapısı ve ayarları

Rapor, aşağıdaki ek ziyaret bilgilerini içerir:

  • Yandex Metrica tarafından varsayılan olarak toplanmayan ve dolayısıyla sadece site sahibinin bildiği bilgiler (örneğin siteye gönderilen bir yorum gibi),
  • Ziyaretçilerin siteye kullanıcı girişi yaptıkları için hakkında sitenin bilgi sahibi olduğu işlemleriyle ilgili bilgiler,
  • JavaScript aracılığıyla ziyaretçilerinin tarayıcısından alınabilecek bilgi.

Rapordaki veriler, aktardığınız parametrelere göre gruplanır.

Rapor, Yandex Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.