“E-ticaret hunisi” raporu

Rapor, kullanıcının belirli adımlara ulaşmasını tüm ziyaretçilere göre gösterir.

Dönüşümler, ziyaretçilerin izlenen adımının ilk adımına oranından hesaplanır. Varsayılan olarak, ilk adım Tüm ziyaretçiler olarak kabul edilir.

Önemli

Raporun her adımı diğerlerinden bağımsız olarak hesaplanır ve ilgili adımdaki ziyaretçinin tüm ziyaretçilere oranına eşittir.

Raporu görüntüleyin: RaporlarE-ticaretEcommerce hunisi.

Rapor ne işe yarar?

Rapor alma koşulları

Raporun oluşturulması için servisin e-ticaret verileri kayıt ve analiz aracı olan E-ticaret'ten yararlanmanız gerekir. İlk veri aktarımından sonra raporun hazırlanması birkaç saat sürebilir.

Raporun yapısı ve ayarları

Rapor verileri ziyaretlere göre gruplandırılmıştır. Tarihi ayarlayabilir, parametrelere ve tabloda görüntülenmesi gereken adımlara göre gruplama seçebilirsiniz.

Gruplamalar alanı ile 7’ye kadar gerekli gruplamayı seçebilir veya alanı boş bırakabilirsiniz. Gruplamaları seçerek ve listedeki sıralarını değiştirerek, tablodaki satırların görüntülenmesini ayarlayabilirsiniz – satırlardaki öğelerin iç içe geçmesini ve grafikte varsayılan görüntülenmeyi değiştirebilirsiniz.

Sütunlar alanında, belirli adımların görüntülenmesini ayarlayabilirsiniz.

Daha fazla bilgi edinin

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.