"Gelen aramaları işleme kalitesi" raporu
Bu rapor, çağrıların özel metrikler temelinde ne kadar kaliteli işlendiğini belirlemeye yardımcı olur. Örneğin müşterinin çağrı yaptığında bağlanmak için ne kadar süre beklediği, müşterinin yaptığı görüşmenin uzunluğunu ve aynı zamanda çağrının cevapsız bırakılıp bırakılmadığını öğrenebilirsiniz.
Raporu görüntüle: Raporlar → Çağrılar → Çağrı işleme kalitesi.
Rapor ne işe yarar?
Amaçlarına ulaşan ziyaretçilerin size çağrı yoluyla ulaşıp ulaşmadığını öğrenmek
Bu bilgileri almak için istediğiniz hedefi oluşturup raporda kullanın.
Rapor alma koşulları
Bu bilgileri alabilmeniz için, gelen aramalar hakkında bilgilerin Yandex Metrica'ya aktarımını ayarlamanız gerekir.
Raporun yapısı ve ayarları
Bu rapor, sadece dinamik aramalarla ilgili bilgileri içerir. Raporda sunulan metrikler, ziyaretçilerin ziyaretlerine göre segmentasyon koşulu olarak kullanılabilir.
Raporun şunları desteklemediğini unutmayın:
-
Varsayılan dışındaki boyut ve metrikler,
-
İlişkilendirmeözelliğini,
-
İstatistiksel gerçeklik ayarlarını.