"Gelen aramaları işleme kalitesi" raporu

Bu rapor, çağrıların özel metrikler temelinde ne kadar kaliteli işlendiğini belirlemeye yardımcı olur. Örneğin müşterinin çağrı yaptığında bağlanmak için ne kadar süre beklediği, müşterinin yaptığı görüşmenin uzunluğunu ve aynı zamanda çağrının cevapsız bırakılıp bırakılmadığını öğrenebilirsiniz.

Raporu görüntüle: RaporlarÇağrılarÇağrı işleme kalitesi.

Rapor ne işe yarar?

Amaçlarına ulaşan ziyaretçilerin size çağrı yoluyla ulaşıp ulaşmadığını öğrenmek

Bu bilgileri almak için istediğiniz hedefi oluşturup raporda kullanın.

Rapor alma koşulları

Bu bilgileri alabilmeniz için, gelen aramalar hakkında bilgilerin Yandex Metrica'ya aktarımını ayarlamanız gerekir.

Raporun yapısı ve ayarları

Bu rapor, sadece dinamik aramalarla ilgili bilgileri içerir. Raporda sunulan metrikler, ziyaretçilerin ziyaretlerine göre segmentasyon koşulu olarak kullanılabilir.

Raporun şunları desteklemediğini unutmayın:

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.