"Aramalar (ayrıntılı bilgi)" raporu.

Rapor, Yandex Metrica’nın, ziyaretlerle veya site ziyaretçileriyle kaç çağrıyı ilişkilendirmeyi başardığını öğrenmenize yardımcı olur. Ayrıca herhangi bir çağrıyı hangi kaynakların, trafiğin, reklam kampanyalarının veya anahtar kelimenin getirdiğini anlamak. Ardından, daha ayrıntılı bilgi edinmek için “Aramalar, ayrıntılı bilgi” raporundan arama izleyici sitesine doğrudan geçiş yapabilirsiniz.

Raporu görüntüleyin: RaporlarÇağrılarÇağrılar, detaylı.

Rapor ne işe yarar?

Ziyaretlerle ilişkilendirilen çağrıların sayılarını öğrenmek

Yandex Metrica, dinamik yöntemle izlenen aramaları gerçekleşen ziyaretlerle ilişkilendirir.

Hangi çağrıları reklamların getirdiğini öğrenmek

Bunu yapmak için segment belirlemeniz gerekir: Örneğin reklamınızı Yandex Direct’te yönetiyorsanız:

  1. Ziyaretler için koşullar adlı koşul grubunda şu butona tıklayın: .
  2. Son anlamlı reklam sistemiYandex Direct koşulunu seçin. İlişkilendirme modelleri hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Kaynak, ziyaretçinin ziyaretine bağlı olduğu için raporda yalnızca dinamik çağrılar kalır.

Rapor alma koşulları

Bu bilgileri alabilmeniz için, gelen aramalar hakkında bilgilerin Yandex Metrica'ya aktarımını ayarlamanız gerekir.

Raporun yapısı ve ayarları

Raporda sunulan metrikler segmentasyon koşulu olarak kullanılabilir.

Raporun ayarlanması hakkında ayrıntılı bilgi için Rapor ayarları bölümünü okuyun.

Soru-Cevap

Yandex Metrica aramayı ziyaretle ilişkilendirmiyor

Yandex Metrica, aşağıdaki durumlarda ziyaretçinin telefonuyla siteye yaptığı ziyareti ilişkilendiremez:

  • Yandex Metrica veritabanında bulunmayan bir kullanıcının veya tıklamanın kimlik belirleyicisinin aktarıldığı durumlar;
  • Ziyaretin, verileri Yandex Metrica'ya gönderilen aramadan sonra gerçekleştiği veya ziyaret ile verilerin gönderilmesi arasında geçen sürenin 21 günden fazla olduğu durumlar;
  • Çevrimdışı dönüşümleri izleme özelliği, veriler Yandex Metrica’ya iletildikten sonra etkinleştirilerek dönüşüm izleme süresinin henüz 21 güne ulaşmadığı durumlar.
“Arama” hedefi için neden istatistik yok?

“Arama” hedefine göre istatistiklerin toplanıp raporlarda görüntülenmesi için Yandex Metrica'nın gelen aramayı belirli ziyarete başarıyla ilişkilendirmesi gerekir.

Belirli bir süre içinde “Aramalar (ayrıntılı bilgi)” raporundaki arama sayısı, aynı süre içinde “Arama” hedefine ulaşmaların sayısından farklı görünüyor

“Aramalar, ayrıntılı bilgi” raporunda bir arama için belirtilen "tarih" ve "saat" değerleri, aramanın gerçekleştiği tarihi ve saati gösterir. Bu çağrının bağlı olduğu ziyaret, çağrıdan önce gerçekleştirilmiş olabilir. Örneğin ziyaretçi siteye 11 Mart’ta göz atmışsa şirketi 13 Mart’ta aramış olabilir. 13 Mart için “Çağrılar, detaylı” raporunda bir çağrı görüntülenecek, ancak “Dönüşümler” raporunda “Çağrı” hedefi gerçekleşmeyecek çünkü dönüşüm 11 Mart’ta yapılan ziyarete bağlanacak.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.