“Adfox, reklam kampanyaları parametreleri” raporu
Raporu görüntüleyin: Raporlar → Parasallaşma → Adfox, reklam kampanyalarının parametreleri.
Rapor ne işe yarar?
Reklam kampanyasında ek hedefleme ayarlandıysa her kullanıcı grubunun getirdiği geliri izleyebilirsiniz.
Rapor alma koşulları
Raporu görüntülemek için Adfox raporlarını gösterme özelliğini etkinleştirin ve Adfox’ta Yandex Metrica sayacı belirtin.
Varsayılan olarak “Parasallaşma” grubu raporları için görüntüleme kısıtlaması uygulanır. Raporlara erişim yetkilerini yönetebilirsiniz.
Rapor yapısı ve ayarları
Rapordaki veriler aşağıdaki şekilde gruplanır:
-
Web sitesi sahibi: Adfox arayüzünde Web Sitesi Sahibi rolündeki kullanıcı.
-
Reklam kampanyası parametresi (puid): Kampanya ayarlarındaki hedeflemenin adı. Örneğin yetkilendirilmiş ve yetkilendirilmemiş kullanıcılar için hedefleme belirlenmişse hedefleme adı olarak “kullanıcı türü” görünür.
-
Reklam kampanyasının anlam parametresi: Hedeflemenin anlamı. Örneğin kullanıcı türü parametresinde ayarlanarak yetkilendirilmiş kullanıcılar veya yetkilendirilmemiş kullanıcılar.
Rapor metrikleri:
-
Adfox kodu talepleri: Adfox sunucusundan yanıtlanan sayfalardan gelen Adfox kodu talepleri (banner indirmeleri ve varsayılan indirmeler).
-
Adfox gösterimleri, sistem tarafından kaydedilerek kullanıcıya sunulan reklam banner’ları gösterimi.
-
Adfox gösterimlerine yönelik oluşturma: Tekil sayda gösterimleri açısından Adfox banner’larının ortalama indirme sayısı (Yandex Reklam Ağı [YRA] dahil).
-
Adfox toplam gelir: Reklam gösterimlerden elde edilecek tahmini toplam gelir.
-
Adfox CPMV (görüntülenebilir bin reklam başına maliyet): Bin gösterim için tahmini maliyet. Ruble (KDV hariç).
-
Adfox ziyaretleri için ortalama tahmini gelir: Tekil ziyarete yönelik ortalama tahmini gelir.
Rapor, Yandex Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.