“Adfox, gösterimler” raporu
Raporu görüntüleyin: Raporlar → Parasallaşma → Adfox, gösterimler.
Rapor ne işe yarar?
Rapor sayesinde en fazla geliri getiren kampanya türünü belirleyebilirsiniz.
Rapor alma koşulları
Raporu görüntülemek için Adfox raporlarını gösterme özelliğini etkinleştirin ve Adfox’ta Yandex Metrica sayacı belirtin.
Varsayılan olarak “Parasallaşma” grubu raporları için görüntüleme kısıtlaması uygulanır. Raporlara erişim yetkilerini yönetebilirsiniz.
Rapor yapısı ve ayarları
Rapor verileri gruplar halinde birleştirilmiştir:
-
Adfox, Seviye 1: Parasallaşma türü (garanti, dinamik parasallaşma, promosyon ya da varsayılan indirme).
-
Adfox, Seviye 2: Satış modeli (doğrudan satış, YRA, Header Bidding teknolojisi, Google).
-
Adfox, Seviye 3: Reklam yerlerinin ve kampanyalarının parametreleri: (Header bidding parasallaştırıcı, YRA pageID, Doğrudan satışlara yönelik kampanyanın adı, Google kampanyalarına yönelik ayarlar).
-
Adfox, Seviye 4: Reklam formatı (banner veya blok).
Rapor metrikleri:
-
Adfox gösterimleri, sistem tarafından kaydedilerek kullanıcıya sunulan reklam banner’ları gösterimi.
-
Adfox toplam gelir: Reklam gösterimlerden elde edilecek tahmini toplam gelir.
-
Adfox eCPM (efektif CPM): Bin reklam bloğunun oluşturma maliyeti. Ruble (KDV hariç).
-
Adfox RPM (Bin görüntüleme başına gelir): Adfox aracılığıyla yapılan bin talebin tahmini maliyeti. Bu sayıya eşleşen reklam bulmayı başaramayan talepler de dahildir. Ruble (KDV hariç).
-
Adfox ziyaretleri için ortalama tahmini gelir: Tekil ziyarete yönelik ortalama tahmini gelir.
Bu grupları diğer raporlara ekleyebilirsiniz – sadece tüm dört seviyeyi birden. Grupların sırasını değiştirmek istiyorsanız, Adfox grupları, seviye. 1-4 her zaman diğerlerinden sonra yer alacaktır.
Rapor, Yandex Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.