“Adfox, reklam olayları sayfaları” raporu

Raporu görüntüleyin: RaporlarParasallaşmaAdfox, reklam olayları sayfaları.

Rapor ne işe yarar?

En fazla geliri getiren içeriği bulun

URL’de gerekli öznitelikler belirtilmişse, en kârlı makaleleri, kategorileri, ortak etiketli materyal gruplarını veya belirli bir yazarın materyallerini belirleyebilirsiniz. Örneğin, example.com/news/.

  1. Raporda doğrusal bir liste seçin.
  2. Arama çubuğuna URL’den bir öznitelik girin. Örneğin news, böylece haberlerle bir rapor oluşturabilirsiniz.
  3. “Adfox Toplam Geliri” ne göre verileri azalan sırada sıralayın – listenin başında en fazla geliri getiren sayfalar görüntülenecektir.

Optimum reklam bloğu sayısını belirleyin

Reklam bloğu az olduğunda, site gelir kaybedebilir. Ancak reklam çok fazla olduğunda, izleyici katılımı ve görüntülenen sayfa sayısı azalır – bu da reklam görüntülemeleri ve site gelirinin düşmesine neden olur.

Optimum reklam bloğu sayısını belirlemek için, reklam sayısındaki değişikliğin katılım ve gelir üzerindeki etkisini izlemek gerekir.

  1. Grafikte yeni reklam bloğunun kurulum tarihini belirtin. Bunun için grafikte herhangi bir noktaya tıklayın ve not ekleyin.
  2. Bir süre sonra, istatistikler biriktiğinde, yeni bloğun etkisini değerlendirin. Bunun için rapora Görüntüleme Derinliği metriğini ekleyin.
  3. Katılım metriklerini (görüntüleme derinliği ve çıkışlar) ve yeni bloğun kurulmasından önce ve sonra geliri karşılaştırın. Örneğin, yeni bloğun eklenmesinden bir ay önce ve bir ay sonra. Takvimde gerekli dönemi seçin.

Öneri

Ziyaretçi katılımını etkileyen diğer faktörlerin mümkün olduğunca sabit kalması tercih edilir. Sitede aynı anda yeni bir reklam bloğu ve özellikle başarılı bir dizi materyal yayınlandığında, yeni bloğun görüntüleme derinliğini nasıl etkilediğini kesin olarak söylemek mümkün olmayacaktır.

Rapor alma koşulları

Raporu görüntülemek için Adfox raporlarını gösterme özelliğini etkinleştirin ve Adfox’ta Yandex Metrica sayacı belirtin.

Varsayılan olarak “Parasallaşma” grubu raporları için görüntüleme kısıtlaması uygulanır. Raporlara erişim yetkilerini yönetebilirsiniz.

Rapor yapısı ve ayarları

Rapor, reklamla yönlendirilen sayfaya kadar olan derinlikle site istatistiklerini gösterir.

Rapor metrikleri:

  • Adfox kodu talepleri: Adfox sunucusundan yanıtlanan sayfalardan gelen Adfox kodu talepleri (banner indirmeleri ve varsayılan indirmeler).

  • Adfox gösterimleri, sistem tarafından kaydedilerek kullanıcıya sunulan reklam banner’ları gösterimi.

  • Adfox gösterimlerine yönelik oluşturma: Tekil sayda gösterimleri açısından Adfox banner’larının ortalama indirme sayısı (Yandex Reklam Ağı [YRA] dahil).

  • Adfox toplam gelir: Reklam gösterimlerden elde edilecek tahmini toplam gelir.

  • Adfox CPMV (görüntülenebilir bin reklam başına maliyet): Bin gösterim için tahmini maliyet. Ruble (KDV hariç).

  • Adfox ziyaretleri için ortalama tahmini gelir: Tekil ziyarete yönelik ortalama tahmini gelir.

Rapor, Yandex Metrica'da kullanılabilen tüm ayarları destekler.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.