JivoChat hedefleri

JivoChat sohbet servisini web sitenizde kullanıyorsanız, otomatik hedefleri yardımıyla Metrica raporlarında sohbetler ile ilgili eylemlerin istatistiklerini izleyebilir ve bunları analiz edebilirsiniz.

Nasıl çalışır?

Metrica'nın, JivoChat'e ait otomatik hedeflerin verilerini toplamaya başlaması için, sayaç ayarlarında Otomatik hedefler seçeneği etkinleştirilmelidir.

Metrica'da veya sohbette ek bir ayar yapmak gerekmez. JivoChat, sitenizdeki sayacı ve sayaç numarasını otomatik olarak tespit eder ve eylemleri sayaca aktarır. İstatistik toplama hakkında daha fazla bilgi için bkz. JivoChat belgeleri.

JivoChat sohbeti için hedefler, tabloda listelenen eylemleri izlemek üzere otomatik olarak oluşturulur.

Arayüzde hedef adı

Eylem kimlik belirleyicisi

Eylem açıklaması

JivoChat otomatik hedefi: Müşteri tarafından sohbet başlatılması

Jivo_Client_initiate_chat

Sohbet müşteri tarafından başlatıldı. Müşterinin sohbete proaktif bir şekilde davet edilmemesine rağmen, müşterinin kendi inisiyatifiyle sohbette mesaj göndermesiyle oluşur.

JivoChat otomatik hedefi: Sohbete otomatik davet

Jivo_Proactive_invitation_accepted

Müşteri, aktif daveti kabul ederek sohbetteki bir mesaja yanıt verdi. Ayrıca, mobil sürümde aktif bir davet bulunuyorsa, müşterinin sohbet butonuna tıklaması da bu otomatik hedefi tetikler.

JivoChat otomatik hedefi: Sohbete manuel davet

Jivo_Client_answer_on_agent_request

Operatör, manuel bir şekilde, Ziyaretçiler özelliğini kullanarak müşteriyle sohbet başlattı ve ziyaretçi sohbete bir mesaj göndererek yanıt verdi.

JivoChat otomatik hedefi: Çevrimdışı mesaj

Jivo_Offline_message_sent

Müşteri çevrimdışı mesaj gönderdi

JivoChat otomatik hedeflerini diğer otomatik hedefler gibi kontrol edebilirsiniz (düzenleyebilir ve silebilirsiniz).

Yandex Metrica’da diğer Jivo eylemlerini izlemek istiyorsanız, bunları manuel olarak ekleyebilirsiniz.

İstatistiği nereden görebilirim?

Hedeflerle ilgili istatistikleri görmek için Dönüşümler raporunu kullanın; Metrica en az bir eylem tespit ettiğinde veriler raporda görüntülenir. Ayrıca müşteri davranışlarını izlemek için başka Metrica raporlarına hedefler ekleyebilirsiniz.

Kısıtlamalar

  • Otomatik hedefler, sayacın toplam hedef sayısına dahil edilmez.

  • Bu tür hedef toplam hedefte kullanılamaz.

  • Sayaçta aynı koşula sahip başka bir hedef varsa otomatik hedef oluşturulamaz.

  • Servis, ziyaretçinin aynı hedefe ulaşmasını tek bir sayaçta en sık saniye başı bir defa kaydeder.

  • Bir kullanıcının ziyareti sırasında servis, sayaç için oluşturulmuş bulunan 1.000’e kadar çevrimdışı hedefe ve 400’e kadar çevrimiçi hedefe ulaşmayı saptayabilir.

  • Sayaç ya da hedefi düzenlerken bunlardan daha önce toplanmış olan bilgiler değişmez.

  • Bir hedef silmeniz durumunda bununla ilgili olarak toplanmış bilgiler raporlarda görüntülenemez.

Sohbete yaz