Her ürünün yanında fiyatının belirtilmesi
Müşteri ürünün hemen yanında fiyatını görmeye alışmıştır. Fiyat etiketinin bulunmaması potansiyel müşteriyi korkutabilir. Bunun birinci nedeni kuşku uyandırmasıdır: Fiyatın çok yüksek olduğu, rekabetçi olmadığı ve bu yüzden belirtilmediği düşünülebilir. İkincisi, fiyatların gösterildiği siteler mevcut iken, kullanıcı neden daha fazla çaba (telefon etme, fiyat listesini indirme, başka bir sayfadaki katalogda arama) göstersin? Ürün veya hizmet fiyatları hakkındaki bilgilerin mümkün olduğunca erişilebilir olmasını sağlamanızı öneririz.
Not
Bir ürünün fiyatını gördükten sonra kullanıcının nasıl davrandığını Yandex Metrica Webvisor raporu ile öğrenebilirsiniz.