Segmenti Yandex Direct'te yeniden pazarlama ve hedef kitle seçim koşulu olarak kullanma

Segmentte, sadece oluşturulurken belirtilen koşullara uygun ziyaretçiler hesaplanır. Yandex Metrica raporlarında mevcut olan diğer veriler segmentin oluşturulmasını etkilemez (örneğin, tarih aralığı, eklenen hedef, örnekleme).

Yandex Metrica'da oluşturulan segment günlük olarak yeniden hesaplanarak ziyaretçilerle ilgili yeterince güncel bilgiler içerir.

Segment oluşturma örneği:

Ürün kataloğunun belirli bir kategoriye ait olan ürünleri içeren saylaları gibi belirli site sayfalarını görüntüleyen ziyaretçileri işaretleyelim. Amacımız, bu ziyaretçilere görüntüledikleri sayfaların içeriğiyle ilgili olan bir ürün ya da hizmeti Yandex Direct aracılığıyla önermektir.

  1. Kullanıcılar için koşullar grubunda butonuna tıklayın.
  2. Koşul seçin: DavranışURL görüntüleme; satıra ilgili sayfanın URL adresini girin (örneğin, https://example.com/tariff/). Raporu adresi example.com'u içeren tüm sayfalara göre segmentlere bölmek için example.com'u kullanın.
  3. Oluşturulan segmenti kaydedin.
  4. Yandex Direct'te yeniden pazarlama ve hedef kitle seçimi için koşul ekleyin.

Bu tür bir segmentin nasıl seçildiğini göstermek için Yandex Metrica demo sayacını örnek olarak alalım.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.


Önceki