Yandex.Business'ta bulunan kurum istatistikleri

Yandex Business’ta kurumunuz varsa Yandex Metrica’dan kullanıcılarınızın Yandex servislerinde kurumunuzla nasıl etkileşimde bulunduklarını izleyebilirsiniz. Örneğin, telefonunuzun olduğu “Ara” butonuna tıklarlar veya ofisinize kadar rota oluştururlar.

Metrica, Yandex'teki eylemler ile ilgili nasıl veri toplar?

Yandex servisleri, kullanıcıların kurumunuzla girdikleri etkileşim verilerini Metrica'ya aktarır. Metrica, bilgi toplamak için otomatik sayaç kullanır. Bu sayaç Yandex.Business'taki kurumunuza bağlıdır.

Not

Bir zincir işletmeniz varsa ve şubeleri Yandex.Business'a eklediyseniz, bunlar için bir sayaç oluşturulur ve tüm şubelere ait istatistikler toplanır.

İstatistiklerin toplanmaya başlanması için:

Hizmet

İstatistik toplama şartları

Arama (Arama sonuçları)

Kurumu Yandex Business'a ekleyin.

Haritalar

Navigasyon

Servisler

  1. Kurumu Yandex.Business'a ekleyin.
  2. Yandex Hizmetler'de sipariş verin.

Yandex.Business

  1. Kurumu Yandex.Business'a ekleyin.
  2. Bir reklam kampanyası oluşturun ve mesaj uygulamaları veya e-posta aracılığıyla iletişim bilgileri ekleyin.

Yandex Metrica’daki istatistiklere erişmek

Yandex.Business'ta kurum sahibi ve temsilcileri istatistikleri görüntülemek için misafir erişimine sahiptir. Sayaç düzenleme yetkileri alınamaz.

Başka bir kullanıcıya sayaç erişimi vermek için, Yandex.Business'ta bu kullanıcıya kurum temsilci erişim izni verin. Bu işlemden sonra Metrica'da sayaca erişim izni 24 saat içinde uygulanır.

İstatistikleri aşağıdaki yöntemlerle görebilirsiniz:

  1. Sayaçlarım sayfasından <Kurumunuzun adı> - <Kurum adresi (Yandex.Business'ta belirtilmişse) görünümünde bir ada sahip sayacı seçin.
  2. RaporlarİçerikYandex’teki Hedef Olaylar raporunu açın Rapor hakkında daha fazla bilgi.

Kurum profiline girin ve istatistik bölümünü açın. Ayrıntılar için bkz. Yandex.Business Yardım. Kurum profilinden ayrıca Metrica'ya, "Yandex'te Hedef Eylemler" raporuna geçiş yapabilirsiniz.

Not

Otomatik sayaç ziyaretçi eylemlerini kaydetmez. Bu nedenle, bununla ilgili ölçütlere bakmamalısınız: görüntüleme derinliği, çıkma oranı, sitede geçirilen süre vb.

Takip edilen eylemler ve hedefler

Hakkında bilgi iletilen hizmetler ve olaylar aşağıda listelenmiştir. Hizmet listesi her geçen gün genişlemektedir. Sitenin hem tam hem de mobil sürümlerinde ve mobil uygulamalarında gerçekleştirilen eylemler rapora dahil edilir.

Hedef eylemlerin bazıları da Metrica hedefleri sayılır. Hedefler ve eylemler arasındaki farklılıklar ve bunların nasıl kullanılacağı hakkında ayrıntılı bilgi için bkz. Rapor yapısı ve ayarları.

Yararlı gelişme

Metrica’da hedef

Metrica'da kimlik belirleyicisi

Açıklama

İzleme hangi serviste gerçekleşir?

Siteye git

Eylem çağrısı — <Kurum>

cta-button

Kurum profilinizde Siteye git butonuna tıklamalar

Haritalar

Sipariş öner

Eylem çağrısı — <Kurum>

cta-button

Kurumunuzun yanında Sipariş öner butonuna tıklamalar

Servisler

Değerlendir

Beğen — <Kurum>

like

Kurumunuza ait profildeki Değerlendir butonuna tıklamalar

Telefonu göster

Ara butonuna tıklamalar — <Kurum>

make-call

Kurum bilgilerinin yanına yerleştirilmiş olan Telefon numarasını göster butonuna tıklamalar

Arama, Haritalar, Hizmetler

Ara

Ara butonuna tıklamalar — <Kurum>

make-call

Mobil sürümde ve uygulamadaki telefon numarasına veya simgesine tıklamalar

Arama, Haritalar. Hizmetler, Navigasyon

Rota oluştur

Rota oluştur — <Kurum>

make-route

Kurum bilgilerinin yanında olan Rota oluştur butonuna tıklamalar

Haritalar, Navigasyon

Koleksiyonu kaydet

Kaydet — <Kurum>

save

Kurumun koleksiyonlarının yanında bulunan Kaydet butonuna tıklamalar

Kuruluşa abone ol

Abonelik — <Kurum>

subscribe

Kurumunuzun tüm yeni içeriğine abonelikler

Kurum yanıtının gösterimi

Kurum görüntüleme — <Kurum>

view_org_content

Numara rezervasyonu yap

Kurumunuzun profilinde Numara sipariş et veya Rezervasyon yap butonlarına tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Masa rezervasyonu yap

Kurumunuzun profilinde Masa rezervasyonu yap butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Teslimat siparişi ver

Kurumunuzun profilinde Adrese teslim iste butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Yemek siparişi ver

Kurumunuzun profilinde Yemek siparişi ver butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Çevrimiçi kayıt ol

Kurumunuzun profilinde Kayıt yap butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Ürün siparişi ver

Kurumunuzun profilinde Ürün sipariş et butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Hizmet siparişi ver

Kurumunuzun profilinde Hizmet iste butonuna tıklandığında

Servisler

Sohbeti aç

Sohbet butonuna tıklandığında. Tıklama sonrası Yandex Messenger açılır

Servisler

Formu gönder

Kurumunuzun profilinde Formu gönder butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Banka ürününe (kredi, kart vb.) başvur

Kurumunuzun profilinde örneğin Krediye başvur butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Siteye git

Kurum profilinizde Siteye git butonuna tıklamalar

Arama, Hizmetler

Koleksiyona abone ol

Kurumunuzun belirli koleksiyonlarında yeni kartlara abonelikler

Kart gösterimi

Kurumunuzun kart görüntülemeleri

Kuruluş gösterimi

Kurum profili görüntülemeleri

Arama, Haritalar, Navigasyon

İndirim al

Kurumunuzun profilinde İndirim al butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

VK.com'da görüntüle

Kurumunuzun profilinde VKontakte'yi görüntüle butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Kataloğu görüntüle

Kurumunuzun profilinde Kataloğu göster butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Menüyü görüntüle

Kurumunuzun profilinde Menüyü göster butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Özel teklifi görüntüle

Kurumunuzun profilinde Özel teklifi göster butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Instagram’da görüntüle

Kurumunuzun profilinde Instagram'da görüntüle butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

YouTube'da görüntüle

Kurumunuzun profilinde YouTube'da görüntüle butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

İndir

Kurumunuzun profilinde İndir butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Uygulamayı yükle

Kurumunuzun profilinde Uygulamayı kur butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

Kampanyaya katıl

Kurumunuzun profilinde Kampanyaya katıl butonuna tıklandığında

Arama, Haritalar, Navigasyon

E-posta gönderimine git

E-posta gönderimine geçiş

Yandex.Business

WhatsApp'a git

WhatsApp'a geçiş

Yandex.Business

Telegram’a git

Telegram'a geçiş

Yandex.Business

Viber’a git

Viber'a geçiş

Yandex.Business

Soru-Cevap

Otomatik sayaç listeden silinebilir mi?

Sayacı listeden silmeniz halinde topladığı istatistiklere erişiminizi kaybedersiniz. Erişimi yinelemek için Destek Ekibi'ne başvurmanız gerekir. Bu nedenle sayacı silmemenizi öneririz.

Otomatik sayacı kendi siteme kurabilir miyim?

Bu sayacı düzenleme yetkiniz olmayacağı için siteye eklememenizi öneririz. Bu nedenle istatistikler hatalı toplanacaktır.

Sayaç adı değiştirilebilir mi?

Hayır Sayaç adı otomatik oluşturulur.

“Arama yap'ın tıklanması” hedefi nedir?

Bu hedefin yardımıyla Metrica kurumun bilgi kartındaki telefon numarasına ve ayrıca kurum sayacına veri gönderen tüm servislerin mobil sürümlerinde simgesine yapılan tıklamaları izler.

Sayaç ayarlarında hedefler nasıl düzenlenir?

Otomatik sayaç hedefleri düzenlenemez.

* Rusya Federasyonu topraklarında yasaklanmış bir servistir.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.


Rusya Federasyonu topraklarında yasaklanmış bir servistir.

Rusya Federasyonu topraklarında yasaklanmış bir servistir.