E-ticaret raporları
Rapor |
Açıklama |
Raporu doğru görüntülemek için eylem |
Rapor, reklamlar da dahil olmak üzere hangi trafik kaynaklarının en fazla geliri sağladığını gösterir |
Satın alma |
|
Rapor, satın almalar ve ayrıca siparişteki malların kalitesi ve gelirle ilgili bilgileri “sipariş edilen ürünler alım işlemi ID'si” formatında tutar |
||
Rapor, sipariş edilen ürünler hakkında bilgi içerir. Kaç ürün satın alındığını ve ne kadar tutarda olduğunu görebilirsiniz |
||
Rapor, site ziyaretçileri arasında çok talep gören ürün kategorileri ve markaları hakkında bilgi içerir |
Ürün görüntüleme, sepete ürün ekleme, satın alma |
|
Rapor, site ziyaretçileri arasında çok talep gören ürünler hakkında bilgi içerir. Ürünün popülerliği, bilgi notu içerenlerin görüntülenme sayısına göre tespit edilir |
||
Bu rapor, sitenin ziyaretçileri tarafından sepete eklenen her ürün hakkında bilgi içerir |
Sepete ürün ekleme, sepetten ürün çıkarma, satın alma |
|
Rapor, listedeki ürüne tıklayan ziyaretçilerin görüntüleme, tıklama ve oranını gösterir |
Listedeki ürünü görüntüleme, listeden ürüne tıklama |
|
Rapor, reklam materyallerinin görüntülenme ve tıklanma sayılarını gösterir |
Dahili reklamı görüntüleme, dahili reklama tıklama |
İstatistikleri görüntülemek için Yandex Metrica’ya gidin ve Raporlar → E-ticaret öğesini açın. Raporlar hakkında daha fazla bilgi için bkz. "E-ticaret" grubu raporları.
Metrica'da raporları görüntüle