Ürünler hakkında açıklamaların bulunduğu bilgilendirici sayfalar

Nasıl her mağazada her ürünün kendine ait bir yeri varsa, sitede de her ürüne ait ayrı bir sayfa olmalıdır.

İnternette ürünler hakkında bilgi sahibi olma, fotoğraflar ve yazılı açıklamalar aracılığıyla gerçekleşir. Kullanıcının ürünü daha iyi inceleyebilmesi için, ürüne ait farklı açılardan çekilmiş birkaç fotoğraf koyun. Her birinin iyi kalitede olmasına özen gösterin. Ziyaretçinin, ürün hakkında eksik bilgiye sahip olduğu hissine kapılmaması için ayrıntılı açıklamalar sunun. Ayrıca sayfaya ürün açıklamasının yanı sıra, daha önce o ürünü alan kişilerin yorumlarını koymanızı tavsiye ediyoruz. Bu, ziyaretçinin sipariş verme kararını etkileyebilir.

“Benzer Ürünler” bloğu yardımıyla ziyaretçinin mağazanızdaki ürün yelpazesini tanımasını sağlayın. Bakılan ürün herhangi bir nedenle kullanıcıya uygun gelmezse, yine sizin mağazanızda benzer bir ürünü seçebilir. “Bu ürünü alan kullanıcılar şunu da aldı” bloğu, ilgili ürünü kullanırken yararlı olabilecek diğer ürünleri de ziyaretçiye söyler ve müşterilerin dikkatini diğer ürün kategorilerine çeker.

Müşterinin satın alma işlemini kolaylaştırmak için her ürünün yanına Satın Al butonunu koyun.

Yanında fiyatı yazan ürünler, fiyatını öğrenmek için ek çaba gösterilmesi gereken ürünlere göre daha iyi satılır. Bu nedenle ürün açıklaması ve fotoğraflarının yanına fiyat koymanızı da öneriyoruz.

Not

Yandex Reklam Ağı'ndan sitenize gelip ürün siparişi veren kullanıcı sayısını belirlemek için, Yandex Metrica'da 'sipariş onayı verilen sayfa ziyareti' hedefini belirtin.

Webvisor raporu, ziyaretçilerin sitenizde nasıl dolaştığını size gösterir ve böylece gezinti hatalarını kolayca görebilirsiniz.

Sohbete yaz