Eğer VK Reklam platformunda reklam veriyorsanız, harcama verilerinin düzenli olarak Yandex Metrica’ya aktarımını ayarlayabilirsiniz. Bu, VK Reklamlarının diğer ücretli kanallarla karşılaştırılmasını sağlar.
Bir önceki güne ait harcamalar hakkındaki veriler günlük olarak iletilir. Harcama kaynağı olarak Reklam Geçişleri – VK Reklam belirtilir.
Veriler, VK Reklam hesabında belirtilen para biriminde KDV hariç olarak Yandex Metrica’ya iletilir. Verileri birkaç para biriminde aktarıyorsanız, raporu görüntülerken bunlardan birini seçebilirsiniz. Kur ve döviz seçimi hakkında ayrıntılı bilgi
İlk bağlantıda, aşağıda açıklanan adımları izleyerek Yandex Metrica’daki talimatları takip edin.
VK Reklam hesabınıza giriş yapın.
Yandex Metrica’nın VK Reklam ile entegrasyonu, Albato otomasyon servisi ile geliştirilmiştir. Bu nedenle, ilk bağlantıyı ayarlarken Albato’nun Teklif ve Lisans Sözleşmesini inceleyip kabul etmeniz gerekmektedir.
Albato’nun VK Reklam reklam hesabınıza erişimine izin verin. Hesabınızda birden fazla müşteri varsa, verilerini dışa aktarmak istediğiniz müşteriye erişim izni verin.
Bağlantı parametrelerini belirtin:
Müşteriyi seçin – VK Reklam’daki reklam hesabınız.
Not
Yeni bir bağlantı oluştururken, bağlantı parametrelerindeki reklam hesapları hemen görüntülenmeyebilir – genellikle bu beş dakika kadar sürer.
Kaydet butonuna tıklayın.
Bağlantı oluşturabilirsiniz:
Birden fazla sayaç için. Yandex hesabınızın, bağlantı oluşturmak istediğiniz sayaçlara erişebildiğinden emin olun.
Yandex Metrica’da Entegrasyonlar → Harcamaların Yüklenmesi → VK Reklam sayfasına gidin ve Albato’yu Devre Dışı Bırak düğmesine tıklayın. Eğer sayaca bağlı bir VKontakte reklam hesabı varsa, o da Yandex Metrica’dan ayrılacaktır.
Soru-Cevap
Veriler hangi zaman aralığı için yüklenebilir
İlk yüklemede – bağlantı tarihinden önceki son 14 gün için, sonraki yüklemelerde – önceki gün için.
Veriler raporda ne zaman görünecek
Yandex Metrica, harcama verilerini günde bir kez dışa aktarır. Bu yüzden mevcut gün için harcama, sayaç raporlarında bir sonraki güne kadar gösterilmez.
Yandex Metrica’daki harcama ve tıklama verileri neden VK Reklam’daki verilerden farklıdır
Harcama ve tıklama bilgileri Yandex Metrica ve VK Reklam’da farklılık gösterebilir, çünkü Yandex Metrica’ya yalnızca UTM etiketleri belirtilmiş ödenmiş tıklamalarla ilgili veriler gelir. Bunun yanı sıra, Yandex Metrica’da yalnızca Yandex Metrica sayacının kurulu olduğu alan adlarıyla ilgili bilgiler dikkate alınır.
Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.