Veriler, VKontakte hesabında belirtilen para biriminde KDV hariç olarak Yandex Metrica’ya iletilir. Verileri birkaç para biriminde aktarıyorsanız, raporu görüntülerken bunlardan birini seçebilirsiniz. Kur ve döviz seçimi hakkında ayrıntılı bilgi
Harcamalarla ilgili maksimum ayrıntı için, reklam kampanyalarınızın UTM etiketlemesinin önerilenle uyumlu olduğundan emin olun.
UTM etiketlemesini görüntüle
UTMMedium — cpc
UTMCampaign — {campaign_id}
UTMContent — {ad_id}
Metrica'da Entegrasyonlar sayfasına gidin.
Yandex Entegrasyonları bloğunda VKontakte seçin.
İlk bağlantı
İlk bağlantıda, aşağıda açıklanan adımları izleyerek Yandex Metrica’daki talimatları takip edin.
VKontakte hesabınıza giriş yapın.
Yandex Metrica’nın VKontakte ile entegrasyonu, Albato otomasyon servisi ile geliştirilmiştir. Bu nedenle, ilk bağlantıyı ayarlarken Albato’nun Teklif ve Lisans Sözleşmesini inceleyip kabul etmeniz gerekmektedir.
Yandex Metrica’da Entegrasyonlar → Harcamaların Yüklenmesi → VKontakte sayfasına gidin ve Albato’yu Devre Dışı Bırak düğmesine tıklayın. Eğer MyTarget reklam hesabı sayaca bağlıysa, o da Yandex Metrica’dan ayrılacaktır.
Soru-Cevap
Veriler hangi zaman aralığı için yüklenebilir
Bir önceki güne ait veriler yüklenir
Veriler raporda ne zaman görünecek
Yandex Metrica, harcama verilerini günde bir kez dışa aktarır. Bu yüzden mevcut gün için harcama, sayaç raporlarında bir sonraki güne kadar gösterilmez.
Yandex Metrica’daki harcama ve tıklama verileri neden VKontakte verilerinden farklı
Harcama ve tıklama bilgileri, Yandex Metrica ve VKontakte’de farklılık gösterebilir çünkü Yandex Metrica’ya yalnızca UTM etiketleri belirtilmiş ödenmiş tıklamalarla ilgili veriler gelir. Bunun yanı sıra, Yandex Metrica’da yalnızca Yandex Metrica sayacının kurulu olduğu alan adlarıyla ilgili bilgiler dikkate alınır.
Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.