VKontakte bağlantısı ile gider verilerinin dışa aktarımı

Google Ads'te reklam yayınlıyorsanız, Yandex Metrica'ya reklam harcamalarıyla ilgili verilerin düzenli olarak aktarımını ayarlayabilirsiniz. Bu, VKontakte reklam göstergelerini diğer ücretli kanallarla karşılaştırmanıza olanak tanır.

Bir önceki güne ait harcamalar hakkındaki veriler günlük olarak iletilir. Harcama kaynağı olarak Reklam GeçişleriVKontakte belirtilir.

İstatistikleri görüntülemek için "Kaynaklar, harcamalar ve yatırım getirisi (ROI)" raporunu kullanın.

Veriler, VKontakte hesabında belirtilen para biriminde KDV hariç olarak Yandex Metrica’ya iletilir. Verileri birkaç para biriminde aktarıyorsanız, raporu görüntülerken bunlardan birini seçebilirsiniz. Kur ve döviz seçimi hakkında ayrıntılı bilgi

Bağlantı oluştur

  1. Reklamlarınızın URL’lerinin utm_source etiketini içerdiğinden emin olun.

    Harcamalarla ilgili maksimum ayrıntı için, reklam kampanyalarınızın UTM etiketlemesinin önerilenle uyumlu olduğundan emin olun.

    UTM etiketlemesini görüntüle
    • UTMMedium — cpc
    • UTMCampaign — {campaign_id}
    • UTMContent — {ad_id}
  2. Metrica'da Entegrasyonlar sayfasına gidin.

  3. Yandex Entegrasyonları bloğunda VKontakte seçin.

    İlk bağlantı

    İlk bağlantıda, aşağıda açıklanan adımları izleyerek Yandex Metrica’daki talimatları takip edin.

    1. VKontakte hesabınıza giriş yapın.
    2. Yandex Metrica’nın VKontakte ile entegrasyonu, Albato otomasyon servisi ile geliştirilmiştir. Bu nedenle, ilk bağlantıyı ayarlarken Albato’nun Teklif ve Lisans Sözleşmesini inceleyip kabul etmeniz gerekmektedir.
    3. Albato’ya Yandex Metrica hesabınıza erişim izni verin.
  4. Bağlantı ekle düğmesine tıklayın.

  5. Albato’nun VKontakte reklam hesabınıza erişimine izin verin.

  6. Bağlantı parametrelerini belirtin:

    • Müşteriyi seçin – VKontakte reklam hesabınız.
    • Reklamlarınızda kullandığınız utm_source etiketini, reklam hesabında belirtildiği gibi belirtin.

    Not

    Yeni bir bağlantı oluştururken, bağlantı parametrelerindeki reklam hesapları hemen görüntülenmeyebilir – genellikle bu beş dakika kadar sürer.

  7. Kaydet butonuna tıklayın.

Bağlantı oluşturabilirsiniz:

  • Birden fazla sayaç için. Yandex hesabınızın, bağlantı oluşturmak istediğiniz sayaçlara erişebildiğinden emin olun.
  • Birden fazla VKontakte hesabı için.

Dikkat

Bağlantıyı, oluşturulduğu hesapla düzenleyebilirsiniz.

Bağlantı oluşturulduktan sonra Yandex Metrica bunu kontrol eder. Durumları takip edebilirsiniz:

  • “Bağlandı” – Yandex Metrica VKontakte’ye bağlandı. Bir gün sonra reklam harcamalarıyla ilgili veriler Yandex Metrica raporlarında görünecektir.
  • “Hata”. VKontakte’ye erişiminiz olduğundan emin olun ve tekrar oturum açın – bunun için bağlantının karşısındaki simgesine tıklayın.

Metrica'dan verileri sil

Verileri tarih ve UTM etiketlerine/kaynaklarına göre silmenizi öneririz.

Yandex Metrica sayacını VKontakte’den ayırın

Yandex Metrica’da EntegrasyonlarHarcamaların YüklenmesiVKontakte sayfasına gidin ve Albato’yu Devre Dışı Bırak düğmesine tıklayın. Eğer MyTarget reklam hesabı sayaca bağlıysa, o da Yandex Metrica’dan ayrılacaktır.

Soru-Cevap

Veriler hangi zaman aralığı için yüklenebilir

Bir önceki güne ait veriler yüklenir

Veriler raporda ne zaman görünecek

Yandex Metrica, harcama verilerini günde bir kez dışa aktarır. Bu yüzden mevcut gün için harcama, sayaç raporlarında bir sonraki güne kadar gösterilmez.

Yandex Metrica’daki harcama ve tıklama verileri neden VKontakte verilerinden farklı

Harcama ve tıklama bilgileri, Yandex Metrica ve VKontakte’de farklılık gösterebilir çünkü Yandex Metrica’ya yalnızca UTM etiketleri belirtilmiş ödenmiş tıklamalarla ilgili veriler gelir. Bunun yanı sıra, Yandex Metrica’da yalnızca Yandex Metrica sayacının kurulu olduğu alan adlarıyla ilgili bilgiler dikkate alınır.

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.