Reklam harcamalarına baz alınarak aktarılan verilerin formatı

Reklam harcamalarıyla ilgili veriler Yandex Metrica'ya CSV formatında aktarılabilir.

CSV formatı spesifikasyonu

CSV formatı açıklaması

Verilerin yüklenmesi için kulanılan dosya örneği

Veri aktarım alanları

Alan adı

Zorunlu

Açıklama

Örnek

Date

Evet

Verilerin hangi dönem için aktarılacağı Belirli bir gün veya zaman aralığı olabilir.

ISO 8601 standardına göre Unix Time Stamp (YYYY-MM-DD). Tarih aralığını belirtmek için / işaretini kullanın.

2020-02-18

2020-01-18/2020-02-18

Expenses

Evet

KDV hariç reklam için harcanan tutar.

50.000

Currency

Hayır

ISO 4217'ye göre para birimi kodu (3 harf). Para birimi belirtilmediyse Metrica, raporları oluşturmak için sayaç ayarlarında belirtilen döviz türünü kullanır.

RUB

UTMSource

Evet

Reklamdaki bağlantının URL'sinde belirtilen UTM etiketinin değeri.

Etiketin değerinin belirtildiği kayda dikkat edin.

instagram

UTMCampaign

Hayır

new

UTMMedium

Hayır

cpc

UTMTerm

Hayır

shirt-blue

UTMContent

Hayır

shirt

Clicks

Hayır

Reklamlara yapılan tıklama sayısı.

100

Sohbete yaz

E-posta yaz

Lütfen, dikkatli olun: Destek Ekibi kullanıcıları aramaz. Dolayısıyla Yandex Metrica Destek Ekibi adına sizi telefonla arayan yabancıları yok sayın ve talimatlarını kesinlikle izlemeyin.