Raporlara genel bakış
Rapor grupları
- Ziyaret oranı
- Dinamik olarak sitenin ziyaret edilirliğinin ve dönüşümün genel resmi.
- Kaynaklar
- Ziyaretçileri siteye getiren kaynaklara göre (reklamlar, arama sorguları, sosyal ağlar vs.) ziyaretlerin dağılımı.
- Ziyaretçiler
- Ziyaretçilerin karakteristik özelliklerinin analizi: bölge, cinsiyet ve yaş, ilgi alanları, site ziyaretlerinin sayısı ve sıklığı vs.
- İçerik
-
Ziyaretçilerin site içeriğiyle etkileşimi:
- Ayrı ayrı sayfaların ziyaret edilme oranı
- Sayfaların URL parametreleri
- Dış bağlantılardan geçişler
- Davranış
- Site ziyaretçilerinin gözlemlenmesi:
- İşlemlerin video formatında kayıttan oynatılması
- Web formlarının doldurulması işleminin ayrıntılı analizi
- Teknolojiler
- Ziyaretçilerin kullandığı cihazlar, işletim sistemleri, tarayıcılar ve diğer yazılımlar hakkındaki veriler.
- Site izleme
- Siteye erişilebilirliği ve sitedeki ziyaretçi yükünü izleme sonuçları.
- E-ticaret
-
Sitenizin (internet mağazanızın) genel ürün sayısı ve siparişlerine dair genel ve ayrıntılandırılmış veriler. Örneğin:
- Sepete konan ve satın alınan ürünlerin sayısı,
- Tüm siparişlerden ve belirli bir siparişten elde edilen gelir miktarları,
- En kârlı siparişlerin kaynakları.