Çevrimdışı dönüşümler nedir?

Müşteriler internetten verdikleri siparişleri herhangi bir satış noktasında ödeme yaparak da tamamlayabilir. Yandex.Metrica yardımıyla müşterilerin sitedeki eylemleri ile çevrimdışı eylemleri arasında bağlantı kurabilir ve çevrimdışı olarak gerçekleşen dönüşümlerin de hesaba katılmasını sağlayabilirsiniz.

Hedefler yardımıyla izlenebilen çevrimdışı dönüşümler daha sonra tüm Yandex.Metrica raporlarında ve segmentasyon işleminde de kullanılabilir. Çevrimdışı hedefler için dönüşüm oranı ve hedef ziyaret sayısı gibi özel hedef metrikleri hesaplanır. Bu şekilde elde edilen bilgiler sayesinde kullandığınız hedef kitle çekim kanallarının verimliliğini daha doğru analiz edebilir ve kullanıcıların dönüşüm aşamasına nasıl ulaştığını daha iyi anlayabilirsiniz.

İlişkilendirme modeli olarak En son geçiş seçildiğinde bazı ziyaretler, reklamın tıklanmasından kaynaklanan siteye giriş geçmiş kayıtlarında sonuncu olmayabildiği için görünmeyebilir.