Kalite kontrol hizmeti nedir
Kalite hizmeti, mağazalar tarafından iletilen verilerin doğruluğunu izleyen ve web sitenize ulaşmaktan siparişi onaylamaya kadar tüm kullanıcı yolculuğunu kontrol eden bir ekiptir.
Kalite hizmeti, mağaza tarafından sunulan bilgilerin uygunluğunu doğrulamak için kontrol faaliyetleri yürütme hakkını saklı tutar, gereksinimlere Yandex Merchants. Denetimlerin sonuçları yeterlidir, ancak mağazanın gereksinimlere uygunsuzluklarını belirlemenin tek nedeni olmayabilir. Kontrol önlemlerinin uygulanmasının yöntemleri, sıklığı ve nedenleri Kalite Hizmeti tarafından belirlenir.
Kalite hizmeti, durumlarına bakılmaksızın tüm beslemeleri kontrol eder. Doğrulanan feed, iki kez kontrol edilebilir.
Kontrol türleri
Tüm çevrimiçi mağazalar, kalite kontrol personeli tarafından düzenli olarak denetlenmektedir. Servis personeli, site üzerinden veya telefonla çevrimiçi mağazaya sipariş vermeye çalışıyor. Denetimlerin sonuçlarına göre, çevrimiçi mağazanın Yandex Merchantslarına yerleştirilmesi hatalar düzeltilene kadar askıya alınabilir. Doğrulama, Yandex Arama sonuçlarında sitenizin durumunu etkilemez.
Kalite kontrol personeli aşağıdaki denetimleri gerçekleştirir:
Görsel
- Doğrulama, sipariş verilmeden gerçekleştirilir. Servis görevlisi, fiyat listesinde belirtilen ve çevrimiçi mağazanın sayfasında verilen bilgileri dikkatlice inceler ve doğrular.
Telefonla
- Servis çalışanı, çevrimiçi mağazanın web sitesinde belirtilen telefonla sipariş verir. Aramalar, sitede belirtilen mağazanın mesai saatleri içinde yapılır (veya sitede çalışma programı yoksa yerel saatle 10:00-18:00 arası).
İnternet hizmetinin web sitesi aracılığıyla
- Servis çalışanı, çevrimiçi mağazanın web sitesinde sipariş verir ve sitede belirtilen mağazanın çalışması sırasında iki saat içinde (veya sitede çalışma programı yoksa yerel saatle 10: 00-18: 00 saatleri arasında) siparişin onaylanmasını bekler.