Ürün yelpazesi hakkında bilgi hazırlayın

Mallarla ilgili verilerin Aramada doğru bir şekilde görüntülenmesi için bunları Yandex algoritmaları tarafından anlaşılabilir olacak şekilde düzenleyin.

Doğru isim nasıl yapılır

Elemanda name basitleştirilmiş tipte belirtilmelidir:

  • ürün tipi veya kategorisi;

  • üretici veya marka, marka adı;

  • ürün modeli veya model sku'su;

  • önemli parametreler (örneğin boyut, hacim, renk, paket başına parça sayısı vb).

Şemaya göre bir isim oluşturun: tip + marka veya üretici + model + varsa özellikler (örneğin, renk, boyut veya ağırlık) ve pakette miktar.

Başlığa satış koşullarını (örneğin, «indirim», «ücretsiz gönderim» vb.), duygusal özellikleri («hit», «süper» vb.) Dahil etmeyin. Yerleşik marka ve model isimleri dışında kelimeleri büyük harflerle yazmayın.

Optimum uzunluk 50-60 karakter, maksimum uzunluk 150'dir.

Örnekler xml <name>En İyi Marka Blender Serisi 3000 Beyaz 600 W</name>

```xml
<name>En İyi Marka Televizyon SmartLED 43 inç HDR</name>
```
Üretici hakkında hangi bilgilere ihtiyaç var

Yandex'in mal üreticisini doğru bir şekilde belirlemesi için adını öğeye aktarın vendor. Adı markanın kendisinin yazdığı gibi belirtin.

Ürün resimleri ne olmalıdır

Ürününüzün ürün kartına girmesi ve daha fazla gösterim alması için yüksek kaliteli görüntülere ihtiyacınız var:

  • Fotoğraflardaki ürünler beyaz veya zıt tek renkli bir arka plan üzerine yerleştirilmeli, merkezde olmalı ve görülebilecek kadar büyük olmalıdır.

  • Fotoğraflardaki resim öğenin adına uygun olmalıdır.

Feed'de bağlantı verdiğiniz fotoğraflar, sitedeki ürün fotoğraflarıyla eşleşmelidir.

Tek bir ürün için en fazla 20 fotoğraf ekleyin.

Hata, malların görünmediği görüntüler için gösterilebilir veya izlemeye müdahale eden yabancı unsurlar ve metinler olabilir. Görüntüde reklam yazıları, site adresleri, postalar, logolar, filigranlar, fiyat etiketleri, çerçeveler, kenar boşlukları, gölgeler, yansımalar yasaktır.

Doğru ürün görüntülerine örnekler:

Fotoğraflarda filigran ve ürünle ilgili diğer bilgiler kullanılabilir. Tüm ek bilgilerin malları inceleme fırsatına müdahale etmemesi önemlidir.

Yanlış ürün görüntülerine örnekler:

Adı ve özellikleri olan blok, malların görünürlüğünü geçersiz kılar.

Ürün fotoğrafında fiyat ve indirimler hakkında bilgi bulunmamalıdır.

Düşük değerli mallar

İçinde Yandex arama veritabanına Çok sayıda malla ilgili veriler saklanır. Kullanıcının talebi üzerine, bir dereceye kadar alakalı çok sayıda sonuç bulunabilir.

Kullanıcılar tarafından talep edilme şansı çok azsa, algoritma ürünü aramaya dahil etmeyebilir. Bu, örneğin, teklif mağazanızın robot tarafından zaten bilinen ürünlerini çoğaltıyorsa veya ürün kullanıcıların isteklerine tam olarak uymuyorsa olabilir. Bu otomatik, düzenli bir süreçtir, bu nedenle algoritmanın aramaya belirli bir teklifi dahil etme kararı değişebilir.

Algoritmaya yardımcı olmak için aşağıdaki hatalara sahip olmadığınızdan emin olun:

Aynı bölgedeki farklı ürünler için aynı URL öğesi

Eğer içinde emtia feed'inde (feed) Aynı bölgedeki farklı ürünler için aynı URL (ürün sayfasının adresi) eklenir, ardından Aramada yalnızca ilk ürün görüntülenir. Gerisi çok az değerli kabul edilecektir.

Örnek: 52 beden erkek gömleği ve 56 beden erkek gömleği farklı ürünlerdir ve her birinin Aramada görüntülenmesi için benzersiz bir URL'ye ihtiyacı vardır.

Nasıl düzeltilir

Her öğeniz için benzersiz bir URL ekleyin. URL, bölgedeki tüm beslemeler için benzersiz olmalıdır.

Not

İçlerindeki teklifler aynı bölge içinse, birden çok beslemeyi tek bir feed'de birleştirebilirsiniz. İstisna: Beslemeleri yeni ve kullanılmış ürünlerle birleştirmek imkansızdır.

Başlık, ürünle ilgili tüm bilgileri yansıtmıyor veya gereksiz bilgilere sahip değil

Ürünün adı zayıf bir şekilde derlendiğinde, algoritma cümleyi kullanıcının isteğine uygun bulmayabilir.

Nasıl düzeltilir

Tekliflerinizin her birinin adının şemaya uygun olduğundan emin olun: tür + marka veya üretici + model + varsa özellikler (örneğin renk, boyut veya ağırlık), paketteki miktar. Gerekli tüm öğeleri ekleyin: type, model, vendor.

Not

Başlığa reklam kelimeleri ve itirazlar eklemeyin: "satış", "promosyon", "ücretsiz gönderim», «kalite güvencesi», «sıcak yeni», "ucuza satın al" vb.

Örnekler:

Kalite adı
<name>En İyi Marka Phone 11 Pro 8Gb/256 GB, siyah</name>
<name>Lavabo En İyi Marka STANDARD Strada K 0778, 60 cm</name>
<name>Çift Kişilik Karyola En İyi Marka Jane 140, kadife, Tako kumaş, açık turkuaz, 140x200</name>
<name>Buzdolabı Beko RCSK 310M20 W, beyaz</name>
Kalitesiz name
<name>Bilgisayar Oyun Faresi Estone X9 Oyun Faresi Satın Al</name>
<name>Mutfak Lavabosu, İndirimli Satış, Ücretsiz Teslimat</name>

Destek ekibine yazın