Yandex 360 aboneliği

Yandex 360 aboneliği ne tür avantajlar sunar?

Tüm servislerde Yandex 360
  • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
  • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
Yandex.Mail'de
Yandex.Disk'te (Light tarifesi hariç)

Tarife seç ve öde

Not. Yandex'te birden fazla hesabınız varsa Yandex 360'ı etkinleştirmek istediğiniz Yandex ID'den giriş yapmış olduğunuzdan emin olun: Aboneliğinizi daha sonra başka bir hesaba aktarmanız mümkün olmayacak.
  1. Üst panelde Daha fazla → Abonelik öğesine tıklayın.
  2. Bir tarife seçin.
    Tarife Yıllık abonelik, yıllık ödeme

    (%16 daha avantajlı)

    Aylık abonelik, aylık ödeme
    Standart 100
    Neler içerir?
    Tüm servislerde Yandex 360
    • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 499 ₽ Aylık 69 ₽
    Premium 1000
    Neler içerir?
    Tüm servislerde Yandex 360
    • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 1.399 ₽ Aylık 199 ₽
    Premium 3000
    Neler içerir?
    Tüm servislerde Yandex 360
    • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 2.899 ₽ Aylık 409 ₽
    Premium 5000
    Neler içerir?
    Tüm servislerde Yandex 360
    • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 4.333 ₽ Aylık 619 ₽
    Premium 10.000
    Neler içerir?
    Tüm servislerde Yandex 360
    • hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 6.999 ₽ Aylık 999 ₽
  3. Sarı renkli abone ol butonuna tıklayın.
  4. Kart bilgilerini girdikten sonra Ödeme yap butonuna tıklayın. Böylece kart bilgileriniz daha sonraki alımlar için kullanılmak üzere kaydedilir.

Abonelik uzatma

Ay veya yıl bitiminde bir sonraki dönemin ücreti hesabınızdan çekilerek aboneliğiniz otomatik yinelenir. Aboneliği yinelemekten istediğiniz zaman vazgeçebilirsiniz.

Daha önce bir kart ile abonelik ödemesi yaptıysanız ve şu anda başka bir kart ile ödeme yapmak istiyorsanız, eski kartın Yandex ile olan ilişiğini kesin ve Yandex hesabınızın ayarlarında yeni kartı bağlayın.

Sınırlama. MİR, Maestro ve Visa Electron banka kartlarında otomatik ödeme özelliği sınırlı bir şekilde yapılır, bu nedenle aboneliğinizin ödemesini yapmak için farklı bir türde bir kart kullanmanızı öneririz.

Abonelik durumunu öğrenme

Aboneliğinizin geçerlilik süresini Yandex 360 sayfasında görebilirsiniz. Bunun için üst panelde Daha fazla → Abonelik öğesine tıklayın.

Abonelik iptali

Aboneliğinizi iptal edemez fakat bunun otomatik uzatılmasını istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

  1. Üst panelde Daha fazla → Abonelik öğesine tıklayın.
  2. Aboneliği iptal et butonuna tıklayın.
  3. İşlemi doğrulayın.

Abonelik ücretinin iadesi

Yanlışlıkla bir abonelik satın aldıysanız, ödemenin gerçekleşmesinden sonraki üç gün içinde iade talebinde bulunabilirsiniz. Bunu yapmak için sayfanın altındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun. Başvurunuzda aboneliğiniz için kullandığınız kullanıcı adını ve tarifenizi belirtin.

Ödeme yapılmasının üzerinden üç günden fazla zaman geçtiyse abonelik için para iadesi yapılamaz, ancak aboneliğin otomatik olarak yenilenmesi devre dışı bırakılabilir; bu durumda abonelik, ödemesi yapılan sürenin sonuna kadar aktif olur ve daha sonra kalıcı olarak devre dışı bırakılır.

Kartımdan para çekiliyor fakat hesabımı bilmiyorum

Kullanıcı hesabınızı bilmiyorsanız fakat paralar kartınızdan çekilmeye devam ediyorsa lütfen sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun. E-postada kart maskenizi (kart numaranızın ilk 6 ve son 4 hanesini), çekilen miktarı ve işlemin tarihini, ayrıca iade işleminin hemen yapılmasına ihtiyacınız olup olmadığını belirtin.

Banka kartıyla ödeme sırasında hata oluştu

Abonelik ücreti ödeme işlemleri sırasında gerçekleşen hataların büyük çoğunluğu, üzerinden ödeme yapmaya çalıştığınız bankanın tarafında ortaya çıkar. Çok üzgünüz fakat aldığımız hata mesajları ilgili açıklamalar içermez.

Ödeme işleminiz aşağıdaki nedenlerden dolayı geçemeyebilir:

  • Belirtilen kart bilgilerinin hatalı olması. Lütfen, ödeme işlemini baştan tekrar yapmaya çalışın. İşlemi yaparken isim ve soyadınızın, kartın geçerlilik süresinin ve CVV/CVC kodunun doğruluğunu kontrol edin.

  • Kullanılan banka kartının hesap bakiyesinin eksik olması.

  • Bilgileri belirtilen kartın geçersiz veya geçerlilik süresinin dolmuş olması.

  • Kartın ödeme limitinin aşılmış olması.

  • Bankanın ödemeleri internet üzerinden yapmaya izin vermemesi.

Not. Yukarıda sıralanan tüm olası nedenlerden hiçbiri sizce duruma uygun değilse kartla ödemenin neden yapılamadığını anlamak üzere ödeme için kullandığınız bankanın kullanıcı desteğine başvurun. Kullanıcı destek ekibinin iletişim bilgileri genellikle banka kartının arka tarafında alt kısmında belirtilir.

Ödeme yapıldıktan sonra abonelik etkin hale gelmedi

Aboneliği almak istediğiniz Yandex ID'den giriş yapmış olduğunuzdan emin olun: E-posta kutularınızı kontrol edin: Ödeme işleminin fişini içeren Yandex.Mail iletisi, aboneliğin ödendiği hesap kutusuna gelmelidir. Fişi içeren e-posta gelen kutunuzda yoksa veya yanlışlıkla başka bir hesabın aboneliğini ödediyseniz sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun.

Kurum adına abonelik ödemesi yapma

Kurumunuz için Yandex 360'a, Kurumlar bölümünden abone olabilirsiniz.

Abonelik bittiğinde ne olacak?

Abonelik bittiğinde, ek özellikler devre dışı bırakılır.

Ücretli depolama alanı da devre dışı kalır. Bu nedenle Yandex.Disk'teki depolama alanınız dolu olarak görünebilir.