Mail sayfası yüklenemiyor

Zaman zaman Yandex.Mail ile çalışırken sayfa yüklemez ve hatalarla ilgili mesajlar görürsünüz:
  • “Hata oluştu”.
  • “Tarayıcıdaki sekmeyi yenilemeyi ya da birkaç dakika sonra tekrar yüklemeyi deneyin”.

  • “Lütfen bekleyin....”.

  • “Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor”.

  • “Sayfayı yenilemeyi deneyin ya da Yandex.Mail'i hafif sürümde kullanın”.

Bunlar çoğu zaman aşağıdaki nedenlerden dolayı olur:

Tarayıcı sayfayı yanlış gösteriyor

Trafik kullanımını azaltmak amacıyla tarayıcı, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbellekte saklar. Sayfaya tekrar baktığınızda, tarayıcı sayfa verilerini bilgisayarın belleğinden yükleyebilir. Например, если браузер загрузит из памяти страницу входящих писем, вы увидите неактуальное значение счетчика.

İnternet'ten yüklemeye zorlamak için, sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse tarayıcının önbelleğini temizleyin ve tüm çerezleri (cookie) silin.

Uzantılar Yandex.Mail'i engelliyor

Mail, tarayıcıdaki eklentiler ve uzantılardan dolayı düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için onları geçici olarak kapatın. Eğer Mail reklam engelleyici ya da anti virüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin. Yandex servislerini reklam engelleyicilerin istisnaları arasına eklemek için AdBlock Plus genişletmesini Yandex'in doğru çalışması için ayarlama bölümüne bakın.

Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz

Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve rahat bir şekilde yüklenmesini sağlayan teknolojileri desteklemiyor olabilir. Tarayıcınızın son sürümünü yükleyin.

İnternet hızı düştü

Tarayıcıda, Yandex.Mail dışındaki tüm sekmeleri kapatın. İnternet'i kullanan programları kapatın ve sayfayı yeniden yükleyin.

Ağ bağlantısı ile ilgili bir sorun oluştu

Kontrol için Yandex.Mail'e mobil İnternet'i kullanarak girin. Eğer hata meydana gelmezse, servis sağlayıcınızın müşteri hizmetlerine başvurun. İş e-posta hesabınızı kullanıyorsanız, sorunu sistem yöneticinize bildirin.

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi

Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde, daha eski sürümle uyumlu mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.

Tarayıcı modu ve Doküman modunun ayarlarını, tarayıcınızın sürümüyle eşleşeyecek şekilde yapın.

  1. F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
  2. simgesine tıklayıp tarayıcınızın sürümüne uygun olarak değer seçin.
    Not. Internet Explorer 11 ve üzerini kullanıyorsanız Edge değerini seçin.