E-posta yükleme ve görüntüleme hataları
Mail ile çalışırken bazen butonlar çalışmıyor, dosyalar eklenmiyor veya tarayıcı hata bildiriyor.
Sorunu seçin:
E-posta sayacı neden hatalı çalışıyor ve bu durum nasıl düzeltilebilir:
- Tarayıcı, sayfayı hatalı gösteriyor
-
Tarayıcı veri kullanımını azaltmak için, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbelleğe kaydeder. Sayfaları yeniden görüntülediğinizde tarayıcı verileri bellekten yükleyebilir. Örneğin tarayıcı, gelen e-posta sayfasını bellekten indiriyorsa, yeni e-posta sayacının güncel olmayan değerini göreceksiniz.
Sayfayı internetten yüklemek için sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerez dosyalarını silin.
- Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
Sayfa öğeleri neden görüntülenmiyor ve bu durum nasıl düzeltilebilir:
- Tarayıcı, sayfayı hatalı gösteriyor
-
Tarayıcı veri kullanımını azaltmak için, ziyaret edilen sayfaların kopyalarını önbelleğe kaydeder. Sayfaları yeniden görüntülediğinizde tarayıcı verileri bellekten yükleyebilir. Örneğin tarayıcı, gelen e-posta sayfasını bellekten indiriyorsa, yeni e-posta sayacının güncel olmayan değerini göreceksiniz.
Sayfayı internetten yüklemek için sayfayı yenilemeyi deneyin. Sorun çözülmezse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerez dosyalarını silin.
- Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
- Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
-
Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve kolay yüklenmesi için kullanılan teknolojileri desteklemeyebilir. Tarayıcınızın en son sürümünü Tarayıcınızın en son sürümünü kurun.
- İnternet hızı azaldı
-
Mail dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakıp sayfayı yenileyin.
- Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
-
Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve kolay yüklenmesi için kullanılan teknolojileri desteklemeyebilir. Tarayıcınızın en son sürümünü Tarayıcınızın en son sürümünü kurun.
- Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi
-
Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.
Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.
- F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
Not. Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.
- Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
Hiyeroglif veya anlaşılmaz karakterler, sayfanın yanlış kodlaması sonucunda görünür. Kodlama, virüs veya kötü amaçlı yazılım tarafından değiştirilmiş olabilir.
Ücretsiz antivirüs programları ile bilgisayarınızı kontrol edin: CureIt! veya Kaspersky Lab’ın Virus Removal Tool programlarıyla bilgisayarınızda virüs taraması yapın.
- Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
- İnternet hızı azaldı
-
Mail dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakıp sayfayı yenileyin.
- Ağ bağlantısı sorunu oluştu
-
Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.
- “Hata oluştu”.
“Tarayıcı sekmesini yenileyin veya birkaç dakika sonra tekrar deneyin”.
“Lütfen bekleyin...”.
“Sayfanın yüklenmesi uzun sürüyor”.
“Sayfayı yenilemeyi deneyin veya Mail'in hafif sürümünü kullanın”.
Sayfa neden yüklenmiyor ve bu durum nasıl düzeltilir:
- Eklentileriniz Yandex Mail'i engelliyor
-
Mail, tarayıcıdaki eklentiler nedeniyle düzgün çalışmayabilir. Bunu kontrol etmek için eklentileri geçici olarak kapatın. Mail, reklam engelleyici veya antivirüs uzantısından dolayı düzgün çalışmıyorsa, Mail sayfasını bu uzantıdaki istisnalara ekleyin.
- Eski bir tarayıcı kullanıyorsunuz
-
Eski tarayıcı, sayfaların hızlı ve kolay yüklenmesi için kullanılan teknolojileri desteklemeyebilir. Tarayıcınızın en son sürümünü Tarayıcınızın en son sürümünü kurun.
Yukarıdaki öneriler işe yaramadıysa sorun şunlardan kaynaklanıyor olabilir:
- İnternet hızı azaldı
-
Mail dışında tarayıcınızdaki tüm sekmeleri kapatın. İnterneti kullanan uygulamaları devre dışı bırakıp sayfayı yenileyin.
- Ağ bağlantısı sorunu oluştu
-
Sorunu kontrol etmek için mobil internet üzerinden e-posta hesabınıza girin. Herhangi bir hata oluşmadıysa internet sağlayıcınızın destek ekibine başvurun. Kurumsal e-posta kullanıyorsanız sorunu sistem yöneticinize bildirin.
- Internet Explorer 8 ve üst sürümlerinde yanlış uyum modu seçildi
-
Internet Explorer 8 ve üstü sürümlerde daha eski sürümle uyumlu bir mod kullanıyorsanız bu durum hatalara neden olabilir.
Kullandığınız tarayıcının sürümüne bağlı olarak Tarayıcı modu ve Belge modu parametrelerini kurun.
- F12 tuşuna tıklayın veya menüde Geliştirici araçları bölümünü seçin.
simgesine tıklayıp kullandığınız tarayıcının sürümüne uygun değeri seçin.
Not. Internet Explorer 11 veya daha yeni bir sürüm kullanıyorsanız Edge'i seçin.
Güvenlik sertifikası hata mesajları şöyle başlar:
- “Bağlantınız güvenli değil”.
- “Site, bilgisayarınızın güvenliğini tehdit ediyor”.
- “Sertifika hatalı”.
- “Güvenlik sertifikası hatası”.
- “Bu bağlantı güvenli değil”.
Güvenlik sertifikası hata mesajları neden gösterilir ve bu durum nasıl düzeltilir:
Güvensiz bağlantı veya güvenlik sertifikası hataları, tarayıcı ve bilgisayar ayarları arasındaki çakışmadan kaynaklanabilir. Bunun yanı sıra antivirüs programının çalışması da hataya neden olabilir. Sertifika hatasının nedenini anlamak için hata mesajının sonundaki kodu bulun.
Hata kodu | Çözüm |
---|---|
| Tarayıcının adres satırına doğru adresin, mail.yandex.com.tr veya passport.yandex.com.tr , com.tr'den sonra ise nokta veya başka bir karakter yerine / işaretinin girilip girilmediğini kontrol edin. |
| Bilgisayarınızda tarih ve zamanın doğru ayarlandığından emin olun. Bu ayarlar yanlış yapıldıysa sistem hatalı bir şekilde sertifika süresinin henüz başlamadığını ya da artık sona erdiğini tanımlar. |
| Antivirüs programınızın ayarlarında HTTPS bağlantıları denetlemesinin devre dışı olduğundan emin olun. Kaspersky Internet Security'de ve ESET NOD32 Smart Security'de bu işlemin nasıl yapılacağı hakkında ayrıntılı bilgiyi tablonun altında bulabilirsiniz. Bilgisayarınızda antivirüs programı yoksa dolandırıcılar kötü amaçlı kod veya MITM saldırısıyla güvenlik sertifikasını değiştirmiş olabilirler. Ücretsiz antivirüs programları ile bilgisayarınızı kontrol edin: CureIt! veya Kaspersky Lab’ın Virus Removal Tool programlarıyla bilgisayarınızda virüs taraması yapın. |
Hata kodu | Çözüm |
---|---|
| Tarayıcının adres satırına doğru adresin, mail.yandex.com.tr veya passport.yandex.com.tr , com.tr'den sonra ise nokta veya başka bir karakter yerine / işaretinin girilip girilmediğini kontrol edin. |
| Bilgisayarınızda tarih ve zamanın doğru ayarlandığından emin olun. Bu ayarlar yanlış yapıldıysa sistem hatalı bir şekilde sertifika süresinin henüz başlamadığını ya da artık sona erdiğini tanımlar. |
| Antivirüs programınızın ayarlarında HTTPS bağlantıları denetlemesinin devre dışı olduğundan emin olun. Kaspersky Internet Security'de ve ESET NOD32 Smart Security'de bu işlemin nasıl yapılacağı hakkında ayrıntılı bilgiyi tablonun altında bulabilirsiniz. Bilgisayarınızda antivirüs programı yoksa dolandırıcılar kötü amaçlı kod veya MITM saldırısıyla güvenlik sertifikasını değiştirmiş olabilirler. Ücretsiz antivirüs programları ile bilgisayarınızı kontrol edin: CureIt! veya Kaspersky Lab’ın Virus Removal Tool programlarıyla bilgisayarınızda virüs taraması yapın. |
- Antivirüs programını açın ve sol alt köşede
butonuna tıklayın.
- Ek sekmesine geçin ve Ağ öğesini seçin.
- Güvenli bağlantıların denetimi bloğunda Güvenli bağlantıları denetleme değerini belirleyin ve seçimi onaylayın.
- Antivirüs programının penceresini açın, Ayarlar sekmesine geçin ve Gelişmiş ayarlar bağlantısına tıklayın.
- SSL/TLS protokolünün filtrelenmesini aç özelliğini devre dışı bırakın.bloğunda
- HTTPS protokolünün denetimini etkinleştir özelliğini devre dışı bırakın.bloğunda
- Değişiklikleri kaydetmek için Bitti butonuna tıklayın.