Pop-up ve conref için

Daha önce e-posta eki olarak gönderdiğiniz ve aldığınız tüm dosyalar Yandex.Disk'inizde Mail ekleri klasöründe kayıtlıdır.

Mail'in bu sayfasında karşılaşılabilecek sorunlar:

Mail'in bu sayfasında en sık karşılaşılan sorunlar:

Sorunu belirleyin:

İletiler posta kutusundan Gmail'e toplanmıyor

İletilerin posta kutusundan Gmail'e toplanmasını ayarladıysanız:

  1. Güvenlik ve erişim sayfasından Güvenilmeyen uygulamalar anahtarını Güvenilmeyen uygulamalara izin ver durumuna getirin.
  2. Google Hesapları sayfasından toplayıcıya erişim sağlayın.
  3. Google hesabınıza girerken çift aşamalı doğrulama kullanıyorsanız, ileti toplayıcısı için uygulama şifresi oluşturun.

İleti toplayıcısını yeni şifreyle yeniden açın:

  1. E-posta aktarımı ayarları bölümüne geçin.
  2. Aktif e-posta hesapları listesinden aktarıcı adının üzerine tıklayıp Ayarlar bağlantısına tıklayın.
  3. Sunucu bağlantı ayarları bağlantısına tıklayın.
  4. Bağlantı ayarlarında yeni şifre girin.
  5. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.

Yandex'deki posta kutunuzun ayarlarından POP3 veya IMAP protokolünün açık olup olmadığını kontrol edin:

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
  3. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
  4. İstediğiniz protokolü işaretleyin.
  5. Değişiklikleri kaydedin.

E-postaların alındığı e-posta kutusunun ayarlarında POP3 veya IMAP protokolüne göre erişimin etkin olduğundan emin olun.

Rambler
  1. Sol alt köşede butonuna tıklayın.
  2. Soldaki menüde E-posta programlarıöğesini seçin.
  3. Posta kutusuna posta istemcisi yardımıyla erişim sağlamak istiyorum seçeneğini seçin.
  4. Resimdeki kodu girin ve Gönder tuşuna basın.
Gmail
  1. Gmail e-posta kutusunun ayarlarına geçin ve Yönlendirme ve POP/IMAP sekmesine gidin.
  2. POP İndirme bloğunda (Durum bölümü) Tüm postalar için POP'u etkinleştir (daha önce indirilmiş olan postaları da dahil et) öğesini işaretleyin.
  3. IMAP Erişimi bloğunda(Durum bölümü) IMAP'ı etkinleştir öğesini işaretleyin.
  4. Değişiklikleri kaydet butonuna tıklayın.
Mail.ru

Mail.ru posta servisinde IMAP ve POP3 protokollerine erişim varsayılan olarak ayarlanmıştır.

Outlook.com (hotmail.com)

Outlook.com posta sunucusu e-postaları sadece POP protokolüne göre iletiyor olabilir. POP protokolüne göre erişimi aktifleştirmek için:

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. Ayarlar sekmesini seçin.
  3. Hesap yönetimi bölümünden Cihazı ve uygulamayı POP protokolüne göre bağlama bağlantısına tıklayın.
  4. Etkinleştir seçeneğini seçin.
  5. İndirilen mesajları sil bölümünden Cihazların ya da uygulamaların Outlook.com'dan mesajları silmesine izin verme seçeneğini seçin. Uygulama ya da cihaz silmeye ayarlanmışsa, Outlook.com mesajları silmek yerine POP adlı özel bir klasöre taşıyacaktır.
  6. Kaydet butonuna tıklayın.
Yahoo

Yahoo posta sunucusu e-postaları sadece IMAP protokolü üzerinden iletiyor olabilir. Bu protokol varsayılan olarak ayarlanmıştır.

E-posta servisiniz listede yoksa bilgi almak için bu servisin Destek Ekibi'ne başvurun.

Başka bir e-posta hizmetinde toplayıcıyı etkinleştirmek için çift aşamalı kimlik doğrulama kapatılmış olsa bile uygulama şifrelerinin kullanılması gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

Çift aşamalı kimlik doğrulamasının etkin olması durumunda toplayıcıyı başka bir e-posta sunucusunda etkinleştirmek için uygulama şifrelerini kullanmak gerekmektedir. Talimatlar'a göre özel bir şifre oluşturun ve bu şifreyi diğer e-posta hizmetindeki toplayıcı ayarlarında kullanın.

E-posta hatalı gösteriliyor

E-postada görseller ve tasarım öğeleri yoksa veya metin yerine tuhaf karakterler gösteriliyorsa, bir şey doğru görüntülenmesini engelliyor demektir. Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini E-posta görüntüleme hataları makalesinde bulabilirsiniz.

Mail sayfası hatalı görüntüleniyor

Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini E-posta yükleme ve görüntüleme hataları makalesinde bulabilirsiniz.

Teslim edilmeme raporu nasıl okunmalı?

E-postanın başka bir adrese (Yandex değil) teslim edilmediğine dair rapor makalesi, teslim edilmeme raporunu anlamaya yardımcı olacaktır.

E-postalar gelen kutusundan kayboluyor

Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini Bazı e-postalar e-posta hesabından kayboldu makalesinde bulabilirsiniz.

Postalar Yandex'teki farklı bir adresten gönderiliyor

Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini E-postalar başka bir Yandex adresinden gönderiliyor makalesinde bulabilirsiniz.

Nasıl kural oluştururum?

Kural oluştur makalesi yardımıyla gelen e-postaların işlenme kuralını oluşturabilirsiniz.

Hata yapmadan kural koşulu nasıl ayarlanır?

Koşul nasıl doğru oluşturulur? makalesi yardımıyla kural koşulunu doğru ve hatasız olarak oluşturabilirsiniz.

E-postaları klasörlere göre otomatik nasıl dağıtabilirim?

E-postaları klasörlere göre otomatik sıralama makalesi yardımıyla gelen e-postaların istediğiniz klasörlere göre otomatik ayarlanmasını sağlayabilirsiniz.

Yönlendirme ayarları

E-postaları başka bir adrese yönlendirme makalesi yardımıyla e-posta hesabınızdan farklı bir e-posta hesabına e-postaların gönderimini ayarlayabilirsiniz.

Yeni iletilerle ilgili bildirim göndermeyi nasıl etkinleştiririm?

Birkaç e-posta hesabınız varsa Yandex.Mail'de yeni e-postalar hakkında başka bir adrese bildirim alabilirsiniz. Yeni e-posta bildirimleri makalesi yardımıyla bildirimleri ayarlayabilirsiniz.

Otomatik yanıtları nasıl ayarlarım?

Bir süreliğine tatile gidiyorsanız ve iletilere cevap veremeyecekseniz otomatik yanıtlamayı ayarlayın; böylece belirtilen koşula uygun olan her e-posta için otomatik yanıt gönderilecektir. Otomatik yanıtlayıcı makalesini okuyarak otomatik yanıtlamayı ayarlayabilirsiniz.

Ek adresleri nasıl bağlayabilirim?

Bu konuda ayrıntılı bilgiyi Ek adreslerbölümünde bulabilirsiniz .

Kullanıcı adı ve şifre gönderilmesini talep ediyorlar

Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini Phishing (kimlik avı) makalesinde bulabilirsiniz.

Güvenlik sertifikası hatası görüyorum

Yaşadığınız sorunun olası nedenlerini ve çözüm yöntemlerini Güvenlik sertifikası hataları makalesinde bulabilirsiniz.

  1. Sağ üst köşedeki simgesine tıklayın.
  2. Diğer öğesini seçin.
  3. Başka e-posta hesaplarından e-posta toplama seçeneğini seçin.
  4. Tüm ayarlar bağlantısına tıklayın.
  5. E-posta programları bağlantısına tıklayın.
  6. Kişisel bilgiler, imza, profil resmi seçin.
  7. E-postaların işlenme kurallarını seçin.

Otomatik kişi ekleme özelliğini devre dışı bırakmak istiyorsanız Kişiler menüsünü açın ve Otomatik olarak ekle seçeneğini devre dışı bırakıp değişiklikleri kaydedin.

Yandex.Pasaport'ta doğru kişisel bilgilerinizi belirtin ve hesaba telefon numarası ekleyin. Güvenlik sistemimiz hesabınızı şüpheli bulmuş ve e-posta kutunuzu engellemiş olabilir. Bu durum genellikle telefon numaranız e-posta kutunuza bağlı olmadığında ya da Yandex.Pasaport'ta gerçek dışı ad-soyad girildiğinde meydana gelir. Engellemeyi kaldırma işlemi genellikle birkaç saat sürer.

Ücretsiz antivirüs programlarıyla bilgisayarınızı kontrol edin: CureIt! veya Kaspersky Lab’ın Virus Removal Tool programlarıyla bilgisayarınızda virüs taraması yapın.

Ücretsiz antivirüs programları ile bilgisayarınızı kontrol edin: CureIt! veya Kaspersky Lab’ın Virus Removal Tool programlarıyla bilgisayarınızda virüs taraması yapın.

Sorun çözülmezse, tarayıcı önbelleğini temizleyin ve tüm çerez dosyalarını silin.
Not. İki aşamalı kimlik doğrulamayı çalıştırdıysanız Yandex.Anahtar uygulaması tarafından oluşturulan tek kullanımlık şifreyi kullanın.

(veya iki aşamalı kimlik doğrulama etkinse uygulama şifresini)

Not. İki basamaklı kimlik doğrulamayı açtıysanız uygulama şifresini kullanın.

“login@yandex.com.tr türünde olan bir e-posta hesabından e-postanın alınmasını ayarlıyorsanız, “@” işaretinden önce gelen kısım kullanıcı adı olarak kabul edilecektir. Yandex.Kurumlar için Mail'i kullanıyorsanız kullanıcı adı olarak e-posta hesabının tam adresini belirtmelisiniz.