Kişisel kullanım için Yandex.Mail 360

Yandex.Mail 360, sadece e-posta gönderip almakla yetinmez; aynı zamanda diğer faydalı servislere hızlı geçiş yapmanızı sağlayan sanal bir çalışma alanı sunar Yandex.Mail 360; Yandex.Mail, Yandex.Disk, Yandex.Telemost, Yandex.Takvim, Yandex.Notlar ve Yandex.Messenger servislerini içerir.

  1. Yandex.Mail 360'ı iyileştirin
  2. Yandex.Mail 360 nasıl devre dışı bırakılır?

Yandex.Mail 360'ı iyileştirin

Yandex.Mail 360 aboneliğini etkinleştirdiğinizde aşağıdaki ek özelliklerden yararlanabilirsiniz:

Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
  • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
  • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
Yandex.Mail'de
Yandex.Disk'te (Light tarifesi hariç)
  1. Tarife seç ve öde
  2. Deneme süresi
  3. Abonelik uzatma
  4. Abonelik durumunu öğrenme
  5. Abonelik iptali
  6. Abonelik ücretinin iadesi
  7. Kartımdan para çekiliyor fakat hesabımı bilmiyorum
  8. Banka kartıyla ödeme sırasında hata oluştu
  9. Ödeme yapıldıktan sonra abonelik etkin hale gelmedi
  10. Kurum adına abonelik ödemesi yapma

Tarife seç ve öde

Not. Yandex'te birden fazla hesabınız varsa Yandex.Mail 360'ı etkinleştirmek istediğiniz hesaptan giriş yapmış olduğunuzdan emin olun: Aboneliğinizi daha sonra başka bir hesaba aktarmanız mümkün olmayacak.
  1. Yandex.Mail'de, servisler listesinin sağ üstünde bulunan Yandex.Mail 360'ı iyileştir'i tıklayın.
  2. Tarife seçin:
    Tarife Yıllık abonelik, yıllık ödeme

    (%16 daha avantajlı)

    Aylık abonelik, aylık ödeme
    Light
    Neler içerir?
    Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
    • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yıllık 690 ₽ Aylık 69 ₽
    Standart 100 GB
    Neler içerir?
    Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
    • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 990 ₽ Aylık 99 ₽
    Premium 1 TB
    Neler içerir?
    Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
    • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 2490 ₽ Aylık 299 ₽
    Premium 3 TB
    Neler içerir?
    Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
    • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 7190 ₽ Aylık 749 ₽
    Premium 5 TB
    Neler içerir?
    Tüm Yandex.Mail 360 servislerinde
    • Hem web sürümlerinde hem de uygulamalarda reklam olmaz;
    • Destek Ekibi, başvurunuza üç saat içinde yanıt verir.
    Yandex.Mail'de
    Yandex.Disk'te
    Yıllık 11.190 ₽ Aylık 1119 ₽
  3. Sarı renkli abone ol butonuna tıklayın.
  4. Kart bilgilerini girdikten sonra Ödeme yap butonuna tıklayın. Böylece kart bilgileriniz daha sonraki alımlar için kullanılmak üzere kaydedilir.

İlk kez abonelik gerçekleştiriyorsanız, para hemen çekilmez; ücretsiz deneme süreniz olur.

Deneme süresi

Ücretsiz deneme süresi sadece bir kere verilir. Ücretsiz deneme süresi, Yandex.Mail'ı ne kadar süredir kullandığınıza göre değişir:

  • 2 yıldan az ise deneme süresi 30 gün olarak belirlenir;
  • 2 ilâ 5 yıl arası ise deneme süresi 60 olarak belirlenir;
  • 5 yıldan fazla ise deneme süresi 90 gün olarak belirlenir.

Deneme süresi sona erdiğinde, ilk abonelik ödemesi tahsil edilecektir. Seçtiğiniz tarifeye bağlı olarak abonelik aylık veya yıllık olarak ödenir.

Deneme süresi içerisinde aboneliğinizi iptal ederseniz, abonelik hemen devre dışı bırakılır ve deneme süresi kısalır.

Abonelik uzatma

Ay veya yıl bitiminde bir sonraki dönemin ücreti hesabınızdan çekilerek aboneliğiniz otomatik yinelenir. Aboneliği yinelemekten istediğiniz zaman vazgeçebilirsiniz.

Abonelik durumunu öğrenme

Aboneliğinizin geçerlilik süresini Yandex.Mail 360 sayfasında görebilirsiniz: Bunun için üst panelde Daha fazla → Abonelik öğesine tıklayın.

Abonelik iptali

Aboneliğinizi iptal edemez fakat bunun otomatik uzatılmasını istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz.

  1. Üst panelde Daha fazla → Abonelik öğesine tıklayın.
  2. Aboneliği iptal et butonuna tıklayın.
  3. İşlemi doğrulayın.

Abonelik ücretinin iadesi

Aboneliği yanlışlıkla satın alıp paranızı geri almak istiyorsanız iade işlemini başlatabilirsiniz.

Not. İade işlemi, ödeme yapıldıktan sonra yalnızca 1 aydan kısa bir sürenin geçmesi halinde yapılabilir.

İade işlemini başlatmak için lütfen sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun. Başvurunuzda aboneliğiniz için kullandığınız kullanıcı adını ve tarifenizi belirtin.

Kartımdan para çekiliyor fakat hesabımı bilmiyorum

Kullanıcı hesabınızı bilmiyorsanız fakat paralar kartınızdan çekilmeye devam ediyorsa lütfen sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun. E-postada kart maskenizi (kart numaranızın ilk 6 ve son 4 hanesini), çekilen miktarı ve işlemin tarihini, ayrıca iade işleminin hemen yapılmasına ihtiyacınız olup olmadığını belirtin.

Banka kartıyla ödeme sırasında hata oluştu

Abonelik ücreti ödeme işlemleri sırasında gerçekleşen hataların büyük çoğunluğu, üzerinden ödeme yapmaya çalıştığınız bankanın tarafında ortaya çıkar. Çok üzgünüz fakat aldığımız hata mesajları ilgili açıklamalar içermez.

Ödeme işleminiz aşağıdaki nedenlerden dolayı geçemeyebilir:

  • Belirtilen kart bilgilerinin hatalı olması. Lütfen, ödeme işlemini baştan tekrar yapmaya çalışın. İşlemi yaparken isim ve soyadınızın, kartın geçerlilik süresinin ve CVV/CVC kodunun doğruluğunu kontrol edin.

  • Kullanılan banka kartının hesap bakiyesinin eksik olması.

  • Bilgileri belirtilen kartın geçersiz veya geçerlilik süresinin dolmuş olması.

  • Kartın ödeme limitinin aşılmış olması.

  • Bankanın ödemeleri internet üzerinden yapmaya izin vermemesi.

Not. Yukarıda sıralanan tüm olası nedenlerden hiçbiri sizce duruma uygun değilse kartla ödemenin neden yapılamadığını anlamak üzere ödeme için kullandığınız bankanın kullanıcı desteğine başvurun. Kullanıcı destek ekibinin iletişim bilgileri genellikle banka kartının arka tarafında alt kısmında belirtilir.

Ödeme yapıldıktan sonra abonelik etkin hale gelmedi

Aboneliği almak istediğiniz hesaptan giriş yapmış olduğunuzdan emin olun: E-posta kutularınızı kontrol edin: Ödeme işleminin fişini içeren Yandex.Mail iletisi, aboneliğin ödendiği hesap kutusuna gelmelidir. Fişi içeren e-posta gelen kutunuzda yoksa veya yanlışlıkla başka bir hesabın aboneliğini ödediyseniz sayfanın alt kısmındaki form üzerinden Destek Ekibi'ne başvurun.

Kurum adına abonelik ödemesi yapma

Kurumunuz için Yandex.Mail 360'ı, Kurumlar için Mail üzerinden bağlayabilirsiniz.

Yandex.Mail 360 nasıl devre dışı bırakılır?

Yandex.Mail 360'ı kullanmak istemiyor ve standart Yandex.Mail'a geri dönmek istiyorsanız, Yandex.Mail 360'ı Yandex.Mail ayarlarında Mail servisinin arayüzünde bölümünde Mail'in deneme sürümünden standart sürüme geri dön bağlantısına tıklayarak kapatabilirsiniz.

Yandex.Mail 360'ı yanlışlıkla devre dışı bıraktıysanız, ayarlarda Mail'in deneme sürümünden standart sürüme geri dön'e tıklayarak Mail 360'a geri dönebilirsiniz.